chap.7

57 5 3
                                    

"Μείνε δεν θα κάτσω πολύ.. "
Μελλ:" Όχι όχι..εφευγα"
Ν:"Ως πότε θα με αποφεύγεις ;"
Μελλ:" Μέχρι να καταλάβεις ότι δεν σε θελω" παω να φύγω αλλά με πιάνει απ το μπράτσο εμποδίζοντας με.
Ν:"Αυτό δεν θα το καταλάβω ποτέ γιατί δεν ισχύει"
Μελλ:"Νίκο.. "
Ν:" Μωρό μου άσε με να σου μιλησω.."
Μελλ:"Εντάξει"

Νίκος POV:

Άκουσα καλα;; δέχτηκε να της μιλησω;;
Προσπαθώ να βρω τα σωστά λόγια για να αρχίσω.. έχουμε καθίσει μπροστά απ την παραλία και αγναντεύουμε μέχρι που παίρνω τον λόγο.

Ν:"Μελίνα.. καθώς έφυγες είχα χάσει τον εαυτό μου. Πέρασα πολύ δύσκολα, είχα χάσει τον ύπνο μου. Δεν έλεγες να βγεις απ το μυαλό μου."
Μελλ:"Και λες.. δεν πάω να της χαλάσω την ηρεμια"
Ν:"Μελίνα μου.. Αυτή η τσούλα η Στέλλα σε έκανε ρεζίλι σε όλο το σχολείο και σε κοροιδευε. Όχι εγώ, έβαζε λόγια σε ολους"
Μελλ:" όπως και να χει, εσύ μου έριξες άκυρο με το χειρότερο τροπο"
Ν:" Δεν τα εννοούσα ολα αυτά μωρό βρε μωρό μου..  εγω δεν ήμουν τίποτε πάρα μόνο ένας player"
Μελλ:" Και τι αλλαξε;"
Ν:"Δεν έπαψα να σε σκέφτομαι.. ένιωθα τύψεις μέχρι να σου εξηγήσω ότι δεν έφταιγα αποκλειστικά εγω"
Μελλ:"αχαμ..τυψεις;;"
Ν:"Ναι"
Μελλ:" Και ήρθες εδω να με πείσεις ότι αλλαξες.."
Ν:"Μα έχω αλλάξει.. και εσύ έχεις αλλάξει. Έχεις γίνει πιο αποφασιστική.. πιο σκληρή.. πιο.."
Μελλ:"ακαρδη;"
Ν:"θεωρείς τον εαυτό σου ακαρδο;"
Μελλ:"Μόνο με αυτούς που το αξιζουν"
Ν:"Μελίνα μου..  με έχεις συγχωρέσει;"
Μελλ:"Σε έχω συγχωρέσει εδώ και πολύ καιρό Νίκο.. προχωρώ στην ζωή μου"
Ν:"Μελίνα.. γιατί είσαι τόσο σκληρή μαζί μου;;"
Μελλ:"Τι θες να κάνω Νικο;; να πω εντάξει δεν πειράζει που με πληγωσες με τον χειρότερο τρόπο αφού δεν έφταιγες εσύ.."
Ν:"Καταλαβαίνω ότι είσαι θυμωμένη.. το καταλαβαίνω.."
Μελλ:"θυμωμενη;; δεν έχεις ιδέα.." λέει και φεύγει

Τι δεν έκανα σωστα;; Θα της αφήσω χώρο και χρόνο. Όσο κι αν την θέλω.. δεν μπορώ να την πιέσω. Τουλάχιστον της εξήγησα και τα έβγαλα από μέσα μου.. όχι ότι με πίστεψε..

Τέλος POV Νίκου.

Πέρασε η ώρα και έφτασα σπίτι. Έκλαιγα στην διαδρομή..
Γιατί πάντα αυτός ο άνθρωπος τα κάνει όλα τόσο δύσκολα σε μενα;;

Μελλ:"Ρε κορίτσια αυτό δεν το φοράω"

Είναι βράδυ και έχουν έρθει τα κορίτσια για να ντυθουμε όλες μαζί.


Ελ:"Γιατι ρε;; Μια χαρα ειναι"
Μαρ:" Έχει δίκιο η Ελεαννα. Μια χαρά φόρεμα είναι.. στο κάτω κάτω για κλαμπιγκ παμε"
Μελλ:" Καλά.. "

Μελίνα

Μελίνα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μαρία

Ελεαννα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ελεαννα

Ντυθηκαμε,βαφτηκαμε και ήμασταν πλέον έτοιμες να φυγουμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ντυθηκαμε,βαφτηκαμε και ήμασταν πλέον έτοιμες να φυγουμε. Θα πηγαίναμε με τα αγόρια. Κατεβαίνουμε κάτω και βλέπω ότι θα πάμε με τις μηχανές..  σκατα πάνε τα μαλλιά μου. Εγω ήλπιζα πως θα πάω με τον Άγγελο..  μέχρι που..

Ελ:"Μελινακι μου;;"
Μελλ:"Ωχ.. τι θες;;"
Ελ:"Μελίνα μου θέλω μια χάρη.. "
Μελλ:"τιι;"
Ελ:"Θα ήθελα να πάω εγώ με τον Αγγελο"
Μελλ:"Κάτι ήξερα όταν έλεγα ότι κάτι τρέχει μεταξύ σας.. άρα εγω πάω με τον Μαριο;;"
Μαρ:"Σορρυ φιλενάδα αλλά τον Μάριο τον καπαρωσα εγω"
Μελλ:"Δηλαδή μου λέτε ότι πρέπει να πάω με τον παπαρα;"
Ελ:"ελα βρε Μελινακι.."
Μελλ:"Πω καλά..  Ο αδερφός μου θα με αφήσει ομως;"
Μαρ:"Δική του ιδέα ηταν"
Μελλ:"Αα τα έχετε κανονίσει όλα βλέπω.."
Ελ:"Για να μη κουράζεσαι.. "λέει και βγαίνουμε προς τα έξω αντικριζοντας τα αγόρια και τις μηχανές τους ενώ μιλάνε.

...

Χευυυυ
Έβαλα και ποβ Νίκου αυτή τη φορά

...

Heartless Where stories live. Discover now