لطفا لطفا لطفا لطفا لطفاااااااااااا. 🙏🏻🥺🥺🙏🏻
در طول این داستان این اهنگ رو همزمان رو ریپیت گوش بدین و بخونین. صددرصد لازمه و رو وایب داستان تاثیر مستقیمی داره. پس لطفا قبلش اینو پلی کنین و بعد بخونین.
Dri:merz Path / Way
by Crows in the rain
————————————————————اروم از پشت با قدم های پاورچین پاورچین بهش نزدیک میشه. از همین جا هم موهای مشکی اشفته اش و شونه های ورزیده اش از پشت کاناپه مشخصه.
بهش میرسه و با یه حرکت محکم از پشت فرد روی مبل نشسته رو بغل میکنه و سرشو تو گردنش فرو میبره.
با حس نکردن عطر دلخواهش اخماشو تو هم میکشه و مبل رو دور میزنه.
با دیدن صورت چانی که با چشمای براق و لبخند چال نماش داره نگاهش میکنه دوباره میخنده.
مثل بچه ها روی مبل میره و پاهاشو از دوطرف پاهای چان رد میکنه و روشون میشینه و لوس کلشو تو سینه چان فشار میده و موهاشو بهش میمالونه.
صدای خنده ریز چان بلند میشه. و دستای سفیدی رو دوطرف کمرش میشینن و اروم نوازش میکنن.
اما انگار یه چیزی درست نیست!فلیکس سرشو بالا میگیره. چان با لبخند نگاش میکنه.
چرا انگار لبخندش یه جوریه؟نگاهش دیگه براق نیست، کدره.
فلیکس اب دهنشو قورت میده و لبخند کوچیکی میزنه.
اروم و با شک دست چپشو بالا میاره و قسمت کوچیکی از موهایی که جلو صورت چانی هیونگشو گرفتن کنار میزنه.
لبخند کوچیکش با اولین لمس محو میشه.
فلیکس: عاممم..
دوباره اینبار از کمی پایین تر از جای گونه اش دستشو نوازش وار به سمت بالا تا موهای گیجگاهش میکشه.
نفس تو سینش حبس میشه!
ترس باعث میشه قلبش تندتر بزنه و ناخوداگاه چندبار دیگه هم موهای چان رو با هول و شتابزده نوازش کنه.
چان هنوزم با همون نگاه کدرش بهش خیره ست فلیکس طوریکه انگار از اول میدونسته و فقط نمیخواسته بهش اعتراف کنه لبخند تلخی میزنه.
Felix: your not here ...are you?
لبخند چان حتی تلخ تر و دردناک تر از فلیکسه.
همونطور که دست فلیکس هنوز رو گونش خشک شده، پلک خسته ای میزنه و سرشو به نشونه منفی تکون میده.
YOU ARE READING
Pure pain [SKZ]
Fanfictionخلاصه : اسکیز برای بار دوم به مسابقه کینگدام دعوت میشن و تصمیم میگیرن به جبران دفعه قبل که هیونجین حذف شده بود دوباره برن تا همه با هم تجربه و خاطرات جدیدی بسازن. اما اتفاقی میوفته که بیشتر از برد کینگدام قبلی مسیر زندگیشونو تغییر میده .. قسمتی از...