- Pure Pain 3 -

138 22 0
                                    

لطفا با این اهنگ بخونین. Dri:merz Path / Way
by Crows in the rain
———————————————————-

(هفته بعد)

سونگمین با بسته های تو دستش همراه با ای ان وارد خونه شد.

هان که درحال گیم زدن تو حال بود بدون اینکه سمتشون برگرده بلند سلام کرد.

لینو: سلام چرا دیر کردین؟

سونگمین پلاستیک دستشو بالا اورد.

- رفتیم استارباکس خریدیم.

ای ان درحالیکه کفشاشو در میاورد گفت: دیدیم بیرون خیلی گرمه، فکر کردیم یه نوشیدنی خنک میچسبه گفتیم برای همه بگیریم.

هان به شدت روی بازیکن شمشیر به دستش متمرکز بود و کاملا حرفه ای درحال ضربه زدن به حریف مقابلش بود و به سرعت جونشو تخلیه میکرد.

یه چند وقتی بود که بیشتر از قبل گیم میزد. و هم توانشم بکار میگرفت که به مرحله های بالاتری بره.

انگشت هاش روی دکمه های دسته بازی رسما پرواز میکردن.

فرقی نمیکرد صبح، ظهر، عصر، شب، نصفه شب.
یجورایی معتاد این بازی شده بود.

شایدم فقط میخواست فکرشو به یه چیز دیگه مشغول کنه
حتی برای یه مدت کوتاه.

سونگمین پلاستیک جعبه استارباکس هارو روی میز کوتاه وسط حال، که جلوی کاناپه اصلی و مبل های اطرافش بود گذاشت.

هیونجین: چی گرفتین؟

با دیدن چشمای پف کرده و سرخش با تعجب پرسید:

سونگمین: تا الان خواب بودی؟

هیونجین بی اهمیت سری تکون داد و خیره به نوشیدنی ها با صدای گرفته ای دوباره پرسید: چی گرفتی؟

سونگمین: برای تو بلوبری گرفتم. بدو صورتتو بشور زود بیا.

لینو: هان!! بسه دیگه چقدر بازی میکنی؟

هان با دادی که لینو بی هوا زد هول شد و بازیکنش گاردشو باز گذاشت و حریف مقابل به سرعت شمشیرشو تو شکمش فرو کرد و خون به صفحه تلوزیون پاشید.

هان شوکه برای چند ثانیه به صفحه مقابل که بازیکنش رو کف زمین درحالیکه اطرافش رو خون فرا گرفته بود خیره شد.

لینو: هان بیا دیگه!

هان اروم چندبار پلک زد و نگاهشو از تصویر اشنای روبه روش گرفت.

Pure pain [SKZ]Where stories live. Discover now