- Pure Pain 5 -

125 19 1
                                    

ویدیو بالا رو حتما نگاه کنین.
ووت و کامنت یادتون لاولیا❤️😍
................................................................

" با صدایی از سمت سقف سرشو بالا گرفت و نفهمید چی شد.

نگاهش همزمان با سقوط جسمی از سقف به پایین کشیده شد و مردمک چشماش حرکت جسم رو تا متوقف شدن یهویی طناب وسط هوا که باعث به بالا پرتاب شدن جسم و دوباره به پایین افتادنش و تو هوا معلق موندش بود دنبال کردن.

درست تو فاصله ی دو قدمیش، بدن بی جون و مرده ای با ارتفاع نیم متر از کف استیج تو هوا اروم تاب میخورد ! "

با صدای جیغ اشنایی با هول از اتاق بیرون رفت.

با دیدن چشای پف کرده فلیکس و دوتا از استف ها که بزور گرفته بودنش مطمئن شد که دوباره فلیکس همون کابوس همیشگیو دیده.
و حالا کابوس دیگه ای رو بصورت زنده واسه بچه ها قراره درست کنه.

دیدن اون پسر همیشه شاد و دلقک که سانشاین گروه بود تو اون وضعیت درحالیکه سعی میکردن ثابت نگهش دارن تا داروی ارامبخش بهش تزریق کنن درد خالص بود.

‏Felix: No No No it's over. Every thing is over.

There's no Australian couple anymore.
O my god ! what am l saying .. there's no Leader for this tim anymore !

We are literally stray kids now!!
What are we gonna do without him huh?

چانگبین محکم از پشت بغلش کرد و نذاشت تکون بخوره تا سرنگ تو بازوش بشکنه.

فلیکس کلافه از همه طرف گرفته شدنش از ته دلش جیغ زد.

Felix: We're lost we're nothing .. we're stray ..
we're dead..  We are dead.

با ضعف از پشت تو بغل چانگبین افتاد و زیرلب نالید.

he's dead!

با صدایی که رفته رفته ضعیف تر میشد ادامه داد.

What are we gonna do without him ?

...

"What are you mean what are you gonna do without me?
You're gonna.. You're gonna live to the fullest.
You're gonna live for me."

نمیدونست بار چندمیه که داره اون ویدیو رو از اول تماشا میکنه. به امید اینکه صداش تا تو اتاقی که فلیکس توش احتمالا تا الان بیدار شده بود برسه.

جرئت اینکه بره پیشش و شخصا باهم بتونن درد دل کنن رو نداشت.

جرئت اینکه با هرکسی راجب غمش بخواد حرف بزنه رو نداشت. باید با خودش کنار میومد.

هرکسی حالش بقدری بد بود که حواسش به مکنه گروه نباشه. پس فقط تنها کاری که ازش بر میومد رو انجام میداد. اینک خودش خودشو رو پا نگه داره و سعی کنه از راه دور حالشونو خوب کنه.

درست مثل کاری که الان داشت سعی میکرد برای فلیکس هیونگش انجام بده.

اما توی اون خونه، پخش شدن صدای چان هم درد بود هم درمان.

شبیه پاشیده شدن نمک روی زخم بازی که سوزش وحشتناکی داره ولی برای زخم لازمه.

................................................................

دلیل اینکه بعضی مکالمه هارو انگلیسی مینویسم اینه که دقیقا بهمون شکل با صدای خود پسرا و لحجه شون تو ذهنم بوجود اومدن. و نمیتونستم تغییرشون بدم.
بنظرتون چه اتفاقی دقیقا واسه چان افتاده؟
نظراتونو میخونم😍

لاویو با بای😉✌🏻❤️

Pure pain [SKZ]Where stories live. Discover now