Rozdział 9 Czy ciąża przetrwa?

11 1 0
                                    


Gdy pare dni temu Rose była wraz z narzeczonym u ginekologa, domyśliła sie, że dziecko nie jest jego. Była prawie pewna, że było ono tego gwałciciela z imprezy u Szymka.
Okazało się, że jest w 6 tygodniu ciąży.
Kiedy Koniu poszedł do pracy, dziewczyna zaczęła płakać, że te dziecko nie jest od jej narzeczonego.
Myślała o usunięciu ciąży, ale by musiała wyjechać na parę dni z kraju, gdyż w Polsce aborcja jest zakazana.
Nagle rozlega się dzwonek do drzwi.
Ociera łzy i idzie sprawdzić przez wizjer któż to  stoi za drzwiami.
Zza drzwi stała Alicja (siostra narzeczonego)
Otworzyła jej drzwi i wpuściła do środka. Gdy dziewczyna ściągnęła kurtkę Rose zapytała się Alicjii co chciała by się napić?
- Wodę poproszę.
- Dobrze to ja też się napije wody.

* Wlewa wodę do szklanki i podaje  Alicji *
Weszły do salonu i usiadły na kanapie.
Rose zapytała
- Co tu robisz?
- Przyleciałam na kilka dni do Polski. Chciałam bratu zrobić niespodziankę,
a nie wiedziałam, iż będziesz sama w domu.Myślałam bowiem, że zastanę go w mieszkaniu.
Narzeczona odpowiada szwagierce
- Koniu pojechał jakieś trzy godziny temu do pracy, pewnie wróci dziś późno.
- Rozumiem, a coś się stało, bo widzę, gdyż zanim przyszłam to płakałaś.
- Dwa miesięcy temu oświadczył mi się i jestem w ciąży, Koniu nie mówił Ci o tym?
- Piękny pierścionek zaręczynowy Naprawdę gratulacje Wam życzę! Nie mówił mi o tym. Widocznie brat zapomniał się pochwalić, ale czy to był powód do płaczu?
- Dziecko, które w sobie noszę, niestety nie jest mojego narzeczonego, a Twojego brata..
Po chwili, gdy siostra przyszłego pana młodego usłyszała wiadomość, że jej brat nie jest ojcem dziecka wpadła w złość
To kto jest kurwa ojcem dziecka?! Zdradziłaś mojego brata Ty kurwo jak mogłaś mu to zrobić?!
Rose rozpłakała się. Alicja dzwoni do brata. Koniu odbiera i mówi
Cześć siostra co się dzieje, że dzwonisz?
Przyjedź szybko do Twojego domu, musimy porozmawiać.
Okej, właśnie podjeżdżam, gdyż zapomniałem czegoś wziąć.
Dziewczyna rozłącza się.

*W mieszkaniu*
Narzeczony widzi, że Jego narzeczona płacze.
Kochanie czemu płaczesz? Co się dzieje?
Po krótkiej chwili nieodpowiadania Jego siostra  mówi, że niedawno dowiedziała się, iż Twoja narzeczona jest w ciąży, ale nie z Tobą, nie Ty będziesz ojcem dziecka.. zdradziła Cię, nakrzyczałam na nią i dlatego płacze
Chłopak odpowiada siostrze,  ona nie zdradziła Go, bowiem została zgwałcona przez kolegę naszego wspólnego na imprezie u Szymka, później wykazało że jest w ciąży.
To ja zaopiekuje się dzieckiem i to ja je wychowie, jak swoje.
Koniu wraz ze swoją siostrą wyszli z pokoju, by porozmawiać na osobności.
Ten kolega nie żyje, zabił go Krzyzu, brat Rose, o którym wcześniej nie miała pojęcia, że zostali rozdzieleni. Niestety do dziś nie wie o tym, że ma brata Krzyza, wie jedynie że ma z nim dobry kontakt taki jakby byli naprawdę brat i siostra. Drugi brat Aaron niestety nie żyje, zginął parę lat temu.
Alicja bardzo przepraszała Rose za to, bowiem nakrzyczała niepotrzebnie na swoją przyszłą bratową. Przytuliła ją i powiedziała
- Będę super ciocią, cieszę się z Waszego szczęścia, a tak w ogóle to kiedy będzie ślub?
Koniu odpowiedział, że jeszcze nie ma daty zarezerwowanej, ale jutro planuje z narzeczoną jechać zarezerwować datę ślubu.
Moja narzeczona nie wie jeszcze o tym planie na jutrzejszy dzień.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 26, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Bad Boys and meOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz