Rdz 2 Cz. 1 Pierwsza tajemnicza akcja

32 2 0
                                    

Rano wstałem z samego rana, aby zrobić śniadanie dla mnie oraz Rose. Zacząłem robić naleśniki.
Poczułem małe rączki na moich biodrach, więc się obróciłem.
Zobaczyłem tam uśmiechającą się swoją dziewczynę, którą odrazu pocałowałem Ją w nosek. Po zjedzeniu śniadania poszedłem się ubrać i szykować do pracy. Gdy miał wychodzić z domu pocałował Rose w usta, a potem w nos mówiąc, że ma się nie martwić o niego i że wieczorem gdzieś razem wyjdą.
Dziewczyna ubrała się , potem ogarniała dom. Po ogarnięciu zaprosiła koleżankę do domu, aby porozmawiać bo dawno się nie widziały. Nagle do Rose dzwoni jej chłopak, odbiera i mówi ,że za niedługo będzie i ma sie szykować , ale musimy razem z paczką znajomych pojechać gdzieś i pozałatwiać pare spraw.
Koniu wraz ze znajomymi mieli pewny plan co do napadu na bank, ale nie mówił tego swojej dziewczynie. Gdy tylko chłopak przyjechał do domu i natychmiast poszedł do swojego pokoju po pistolet i kominiarki, wziął je do plecaka. Gdy on pakował rzeczy, wtedy do pokoju weszła jego dziewczyna. Widząc, że pakuje coś pyta się go:
- Skarbie co tam chowiesz do plecaka? Dlaczego jesteś taki poddenerwowany, czyżby jakieś problemy były w pracy czy coś ?
- Nie musisz się martwić kochanie, to tylko rzeczy potrzebne do miejsca, gdzie będziemy z kumplami.
- Oh okej , pytam bo martwie się o Ciebie.
- Skarbie jesteś już gotowa do wyjścia? Bo my już musimy wychodzić, ponieważ czekają na nas moi znajomi
- Tak jestem.
- To dobrze.
- Jak dziś pięknie wyglądasz skarbie.
-Dziękuje kochanie.
Koniu wraz z Rose jadą czarnym Bmw do kumpli.

Bad Boys and meOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz