Minął miesiąc od tamtej sytuacji.
Po kilku dniach Koniu i Rose dostaja zaproszenie na urodziny od Szymka.
Koniu od razu przyjmuje zaproszenie i mówi że na pewno będą.
Po kilku tygodniach zbliżają się urodziny od Szymka, najlepszego przyjaciela Konia. Koniu wraz ze swoją dziewczyną zostali zaproszeni na jego imprezę urodzinową. Narzeczeni jadą na zakupy, aby kupić jakiś prezent dla solenizanta. Pojechali do galerii handlowej i tam zastali kuzynkę Rose ~ Sky .
Rose i jej kuzynka dawno się nie widziały.
- Hej Rose świetnie wyglądasz ! To twój narzeczony?
- O hej Sky ! Dziękuje. Tak jesteśmy zaręczeni od miesiąca .
- Gratulacje!
- Dziękujemy!
W tym momencie zadzwonił telefon Konia . Chłopak trochę sie oddalił i odbiera telefon. Po skończonej rozmowie narzeczony mówi do Rose że musimy się pośpieszyć... Dziewczyna po tych słowach umówiła się z kuzynką na spotkanie po tej imprezie urodzinowej.
Rose nie wiedziała dlaczego jej narzeczony ciągle o nią aż tak się martwi, że ją nie ustępuje na krok.
Dziewczyna nie jest świadoma, że czycha na nią niebezpieczeństwo...
Nadchodzi dzień, w którym jest impreza od Szymka. U niego też ma być Niko .. Niko dowiaduje się ,że Rose będąc na tej imprezie chce wykorzystać fakt, iż oboje na pewno będą pijani . Jest tym bardzo zadowolony że jego plan może się w końcu powieść .
Rose przyszła bardzo sexownie wystrojona i przepięknie pomalowana, natomiast jej narzeczony przyszedł elegancko wystrojony.
Po kilku godzinach imprezowania w końcu postanowił Niko do sypać do jej szklanki z której piła tabletki gwałtu .
Zakochani tańczyli w tym czasie. Zmęczona tańcem idzie się napić.
Po kilku minutach Rose nie wiedząc co ją czeka zostawia na chwilę Konia i idzie do łazienki. Zauważyła, że natychmiast źle się poczuła.
Niko chwile później idzie za nią.
Tam mdleje, bo tabletka gwałtu zadziałała..
Niko zgwałcił narzeczoną swojego przyjaciela ... Mówiąc na nią, że jest dziwką i że się puszcza z każdym
Uradowany, że plan zadziałał wziął ją
zaniósł do auta i kazał kierowcy zawieść do jakiegoś budynku..
Koniu po długim nie przyjściu narzeczonej idzie do ubikacji ,gdzie zobaczył krew na podłodze chwile później dostał SMS od numeru prywatnego, że jego narzeczona jest dziwką i że się puszcza z kim popadnie...
Dobrze wiedział kto to zrobił
Rose po kilku godzinach wybudziła się i pyta się przerażona gdzie jest
Niko mówi do niej, że wczoraj było świetnie i ,że dałaś mi dupy i mówiłaś, że zerwiesz z Koniem! Jesteś dziwką!
Rose zaczęła płakać ...
CZYTASZ
Bad Boys and me
Mistero / Thriller17-letnia Rose jest postrzegana jako szara myszka w swojej społeczności. Zakochała się w najlepszym przyjacielu swojego brata - Aarona o pseudonimie Koniu. Nie ma on zbyt dobrej reputacji wśród nauczycieli - mimo bycia kapitanem drużyny sportowej, p...