Przyjechaliśmy na miejsce spotkań znajomych od Konia. Przywitaliśmy się z wszystkimi. Potem zaczeliśmy obmyślać jakiś plan dotyczący napadu na bank. Rose na początku się nie zgodziła , ale przekonaliśmy ją, że wszystko będzie dobrze tylko musimy trzymać się planu i, że na wszelki wypadek, gdyby ten plan nie wypalił stworzyliśmy nowy. Pojechaliśmy do pobliskiego banku. Wysiedli zamaskowani Krzyzu, Koniu, Rose i prawa ręka chłopaka od Rose , który podkochuje się w niej.
Krzyzu otwiera drzwi i krzyczy do Bankiera:
- Oddawaj ch*ju kase bo inaczej Cię zabije!
Urzędnik bankowy był bardzo przerażony i oddał całe pieniądze jakie miał. Gdy wyszli z banku natychmiast wezwał policje, aby ich złapali.
Koniu miał już pomysł co zrobi z tymi pieniędzmi, żeby na drugi dzień pojechać do jubilera, aby oświadczyć się swojej ukochanej.
Dzień później chłopak Rose wstał wyjątkowo wcześnie i pojechał do pracy, gdy dziewczyna jeszcze słodko spała. Po pracy pojechał szybko do Jubilera i kupił pierścionek zaręczynowy z brylantem, który był bardzo drogi. Po powrocie do domu ucałował Rose i powiedział, że ma z nim pojechać w pewne miejsce, bo ma dla niej niespodziankę.
Jednak na te miejsce nie pojechali, ponieważ do ich drzwi zapukała policja. Byli pytać ich o napad na bank i grożenie śmierci bankiera.
Oni odpowiedzieli, że byli cały czas w domu. Ich alibi to potwierdziło, więc policja odpuściła te śledztwo, ponieważ jako jedyni byli podejrzanymi o napad na bank i zagrożenie życia Bankiera.
Niestety oświadczyny musiały poczekać. Za tydzień Nathan i Rose pojechali do Kołobrzegu.
W pewną noc pięknie świeciły gwiazdy na niebie. Razem poszli wtedy na plaże. Chłopak w pewnym momencie klęknął na kolana i zapytał swoją dziewczynę :
- Czy zostaniesz moją żoną?
- Tak !
-Kocham Cię !
- Ja Ciebie też skarbie!
Po tych słowach nałożył na jej palec śliczny pierścionek i przytulił oraz pocałował ją namiętnie w usta.
Gdy tylko przyjechali do domu od razu spotkali się z prawą ręką Konia i swoimi przyjaciółmi. Niko udawał, że cieszy sie z ich szczęścia, a tak naprawdę wkurwił się, ale tego nie pokazywał po sobie.
CZYTASZ
Bad Boys and me
Mystery / Thriller17-letnia Rose jest postrzegana jako szara myszka w swojej społeczności. Zakochała się w najlepszym przyjacielu swojego brata - Aarona o pseudonimie Koniu. Nie ma on zbyt dobrej reputacji wśród nauczycieli - mimo bycia kapitanem drużyny sportowej, p...