Beyaz yaprak

12 3 3
                                    

Şarkı: Amy Winehouse-black to black

Herkese merhaba modellerin instagram hesaplarını vermeye geldiim

Ares= "biondo"

Afra= "erikamimimi"   

                                                🍂

(Noktalama işareti hataları için özür dilerim.)

🪄
Her sabah olduğu gibi, yataktan kalktı Afra. Diğer günlerden, daha garip hissediyordu bugün.
Başı dönüyordu ama sadece baş dönmesinden ibaret değildi sanki. Fazla umursamadı. Yaz tatilinin, tadını çıkarmak istiyordu.

Yorucu bir okul senesi daha bitmişti sonunda. Afra uzun zamandır kaykay sürmeyi öğrenmek istiyordu. Bu sebeple bugün dışarıya çıkıp, eve yakın ama çok kişinin olmadığı bir sokak bulup çalışacaktı. Bir hafta önce ölen dedesinin aldığı kaykay, Afra için çok değerliydi. Zaten dedesinden bir bu kaykay, bir de dün gece kopan bilekliği kalmıştı..

🍂
Afra
Sonunda kaykay öğrenmeye başlayacaktım. Kaykaya dair bir kaç video izledim kursunada da gitmek isterdim ama aile şartları pek el vermiyor maalesef. Bu ailede arkamda duran ve gerçekten sevildiğimi hissettiren sadece dedem vardı. Oda bırakıp gitti işte beni. Daldığım düşüncelere ara vererek kaykayımı aldım ve dışarıya çıktım. Tam istediğim gibi eve yakın ama çok kişinin olmadığı geniş alanlı bir yer bulmuştum daha önceden kafamda nereye gidebileceğim vardı zaten.

Çok zaman kaybetmeden başladım çalışmaya her gün yapacaktım bunu. Bir çok kez düştüm ama dizlerimde oluşan yaralardan çok kaykayıma bir şey olmuş mu diye bakıyordum her seferinde. Hava hafiften kararmaya başlayınca önce markete sonra da eve gitmek için yola çıktım.

Markete tam girecekken gözüm elimde olmadan kapandı ve ayağım boşluğa düşer gibi oldu. Gözümü açabildiğimde ise bastığım yer yerindeydi. Çok fazla kaykay çalışmıştım başım dönmüştü belki de.

Marketten alacaklarımı aldım ve eve döndüm. Odama girdim kapıyı kapattım ve kaykayımı yerine koyacakken ayağım dünden kalan boş kola şişesine takılınca yere düştüm e haliyle kaykayda düştü. Tam bir şey olmuş mu diye kaykaya bakacakken tersinde ki sembolleri gördüm. Garip olan bu semboller sabah kaykayda yoktu.

Belki ben görmemişimdir diye es geçtim bugün çok yorulmuştum ve biraz dinlenmek istiyordum. Kıyafetlerimi değiştirip yatağa girdim. Girmemle uykuya dalmam da bir olmuştu zaten.

🍂

Başımda yoğun bir ağrıyla, yataktan kalktım. Siyah perdelerimi açtım. Odanın aydınlanmasını beklerken havanın hâla karanlık olduğunu gördüm. Telefonumu yastığın altından alıp saate baktığım da gece 3.36 olduğunu farkettim.

Başım o kadar ağrıyordu ki, ayakta durmakta güçlük çekiyordum yatağa kendimi bıraktım. Öylece bir kaç dakika durdum ardından kafama bu gece gördüğüm rüya dank etti. Daha fazla hatırlamaya çalıştım. Bir şey olduğundan değil, merak ettiğimden. Bir adam vardı, genç bir adam siyah saçları vardı. Yüzünü hatırlayamıyordum. Ama gözleri beyazdı..

Bir şeyler söylediğini hatırlıyorum sembol isimleri gibi.. kaykayımın arkasında yazan semboller olabilir miydi bunlar? Rüyanın nasıl başladığını yada nasıl bittiğini hatırlayamıyordum ama garip bir şekilde semboller ezberimdeydi sanki.. hemen kalkıp kaykayımı alıp ters çevirdim ama semboller yoktu..

Siyah PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin