Tarot

405 23 57
                                    

" oy oy oy analar neler doğuruyor hey maşallah!"

" Seda boşver bunu. bizim mahallede bu dangalak tam bir pezevenk."

" Tüh efendi bir şeye benziyordu oysaki, yaaa Sude yok mu sizin mahallede efendi, yakışıklı adamlar?"

" Kim kaybetmiş te sen bulasın."

" Tabi senin ardan var oh ne âlâ."

Arda'nın adını bile duyunca heyecanlanıyordum. Onun olmadığı bir ortamda gözlerim hep onu arıyordu. Ben onu cidden çok seviyorum, yediğim yemekte, yaptığım işte, baktığım yerde, gittiğim yerlerde bile aklım ve kalbim onunla doluydu. Aslına bakarsan aklım beni çoktan terk etmişti. ben bu adama ne ara bu kadar bağlanmıştım?

" Şuna bak hele Arda'nın adını duyunca bile kendinden geçiyor, Allah bilir yanındayken nasıldır?"

" Akşam günlüğüne ağlayarak aynen şöyle yaz şükrancığım, ' merhaba sevgili günlük sevgilim yok diye sudeye laf atıyorum.' ve ağlamaya devam et."

" Havalara bak hele havalara, bu arada benim zaten sevgilim var baş harfi Beşiktaş, ayıptır söylemesi kendileri kalbimi fethetmiş bulunmakta."

Bir an, sadece ufacık bir an Şükran'dan normal bir şey beklemiştim. Ama nerdeee...

Sabahın körü kızları zorla bir kafeye getirmiştim ve sabahtandır seda kendine ' Antalya aşkı ' arıyordu. sen bu kafede daha çok ararsın diyemedim ki.

Irmak geldiğimizden beri bir şey söyleyecekmişte bir türlü söyleyemiyormuş gibiydi. Artık dayanamamış olacak ki konuşmaya başladı.

" Ya kızlar benim size demem gereken bir şey var."

" Sonunda konuştun!"

" Ney?"

"Of boşver şu malı yine boş yapıyor sen devam et ırmak."

Bana mal diyen fakat mallıkta halay başı olan sedaya kötü bakışlarımı gönderdim fakat bunu yaparken daha çok gelişimini tamamlayamamış orangutana benziyordum.

" Şey dün karakoldan döndükten sonra Talha benimle konuşmak istediğini söyledi, tamam dedim bahçeye çıktık. Sonra Talha bana aniden 'benimle çık' dedi. Bende gerizekalı diyip kafasına yapıştırdım ve hemen eve kaçtım. Camdan baktığımda aynı yerde duruyordu kötü oldum."

" Ben şimdi hangi kısma şaşıracağımı da şaşırdım."

" İrmik sen talhayı seviyor musun?"

"Evet."

" Lan o zaman niye çocuğa gerizekalı dedin ve kafasına vurdun?"

" Ya of üstüme gelmeyin! Panik şey yaptım bide aniden benimle çık demesine sinir oldum o nasıl bir tekliftir ya?"

Şimdi irmik talhayı mı seviyordu? Tanışalı Daha 3, 4 gün olmuştu açıkçası bu duruma anlam verememiştim. Şükran sanki zihnimi okuyormuş gibi düşündüklerimin aynısını dile getirdi.

" İyi de irmik daha ne kadar oldu ki tanışalı?"

" Of bende bilmiyorum ya kafam çok karışık aslında şu anlık sevgi değilde daha çok hoşlantı gibi. zaten bu yüzden aniden öyle diyince panik yaptım yani bence onun ki de sevgi değil hoşlantı. biraz daha zamana ihtiyacımız var, ben öyle aceleye gelmesini istemiyorum."

Irmağın dedikleri çok mantıklıydı. Arda'yı ilk sevdiğim zamanlarda bende bunun sadece bir hoşlantıdan ibaret olduğunu düşünüyordum fakat aradan zaman geçince bunun hoşlantı olmadığını anladım.

Sevdiğim Allah Belanı Versin |Arda Güler|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin