Laura szemszögéből
Erre megjelent Lili hú mondtam Tessának már csak ez hiányzott utálom a csajt ki nem álhatom {.......}.
Ő is odaült mellénk a végén olyan szorosan voltunk hogy át kellett mennem Jacke mellé és hát Tessánk jó mulatság volt rajtam röhögni mert rák vörös voltam. Arra vártam hogy Lili mikor fog kifogást találni bennem vagy esetleg mikor köt belém vagy stb. Hát na végre meg kaptuk a kajátÉn spenótos tésztát ettem.
Tessa pedig paradicsomosat.
Nagyon finom volt. Éppen akartam odanyúlni az evőeszközökért és erre Lili rám borította a jég hideg vérnarancsos limonádéját a fehér ruhámra ( nyár vol) ki akadtam és sírva rohantam a mosdó felé utánam Tessa. Meg próbáltuk menteni a menthetetlent de nem sikerült. Mindegy is már mert visszamentünk az asztalhoz alázott fejjel és meg ettük a kaját majd húztunk haza.Haza érve bőgtem egy sort.
Mmmmmm............ (zörgött a telefonom) Jacke írt ordítottam Tessa gyere gyorsan. Barátnőm be fut a szobába és le huppant az ágyam mellé:
-Jacke írt.
-Úristen mit ?
-Nem tudom nem néztem meg.
-Hát akkor mire vársz még.
Megnyitottam az üzeneteket és lássuk.Jacke
Szia Laura tudom fura lehet hogy írok de nagyon sajnálom a mi veled történt ebédnél eléggé feszültnek tűntél. Nem bírjátok egymást Lilivel.
Én
Hali Jacke hát nem nem bírjuk egymást ki nem állhatom.
Jacke
Láccik figyu lenne e kedved eljönni velem holnap fagyizni.
Én
Persze.
Beszélgetésünk véget ért nem tudom de elég fura volt na mindegy. Tessa mind ezt végignézte és mást sem csinált mint a szemöldökét rángatta.
Vacsiztunk egyet és megnéztünk egy filmet. El tettük magunkat holnapra.😴Hamarosan jön a kövi rész remélem tetszik nem mindig tudok majd írni mert ugye a tanulás de azért erre lesz időm puszi ❤.
YOU ARE READING
Csoda Csaj
Romance"Fogadd el magad ahogy vagy és másokat is ilyen egy csodálatos szerelem. Ha te és ő eggyé váltok.,,