12. Az agybajos csaj

1 0 0
                                    

Landon szemszögéből

Mikor már a lányok végeztek a gyógyszertárban és elindultunk akkor kapcsoltam hogy ahogy eddig ismerem Klarat úgy sem fog összejönni az az 5 perc alatti kipateroása a házból. Így egy kanyarral előbb fordultam le hogy még véletlenül se találkozzanak a lányok. Hátranéztem a tükörbe és láttam hogy Laura kérdezősködik csak suttogva Tessa felé.

-Figyu Tess szerinted ki csöngethetett????
-Hát nem tudom bárki lehetett de szerintem a postás volt.
- Nem azt kétlem. Mag ha ő lett volna mit hozott nem rendeltünk semmit. 

- nem tudom Laura már mondtam majd meglátjuk lehet hogy Nicka küldött valamit hogy kárpótolhassa a történteket.............. - mondta Tess. Nemsokárra megérkezünk - mondtam a lányolknak de szerintem meg sem hallották. Laura nagyon fura volt  mintha sejtene valamit. Én azon gondolkoztam hogy már vajon el ment e Klara vagy még mindig ott van hú remélem nem. Nyitódott a kapu és láttam hogy Klara pont akkor megy ki amikor mi odaértünk. Gyorsan Tessára néztem és tudta hogy mi van szóval egyszer csak egy nagy ordítást hallottam még én is megiedtem pedig tudtam, hogy valamitre készül. 

Tessa szemszögéből

Belenéztem a visszapillantóba találkozva Landon tekintetével majd ki pillantottam az ablakon persze Klara durrogtam mire egy hatalmasat ordítottma.

ÁÁÁÁ nagyon fáj Landon álj ÁÁÁÁÁ - Mire Laura gyorsan mellémkerekedett és kérdezte - Mi van mi történt ? - én próbáltam eljátszani a döglött ló halálát de nem vagyok a legnagyobb színész igy csak ordítottam, hogy - Fáj nagyon a fejem nagyon. Láttam Laurán, hogy kétségbeesetten néz rám nem tudta mit csináljon gyorsan kipattant a kocsiból és már futott is a ház felé mikor Jake kilépett az ajtón és nem tudta mi történik .

Jacke szemszögéből 

Klara pont akkor ment ki a házból mikor Lauráék visszaértek. Nem látták egymást szerencsére de tudtam hogy nem titkolhatom olyan sokáig hisz Laura biztos vissza nézni a kamerán hogy mi történt. Basszus ezt elcsesztem szisszentem fel kilépve az ajtón mire Laura kétségbeesetten megfogta a csuklóm és magávalrántott. -

- Gyere Jacke Tessát be kell vinnünk ordít fáj mindene nincs jól!!- habogta majd oda siettünk a kocsihoz mire Tessa már nyugodtan feküdt az autóba.

- A doki mondta hogy lesznek ilyen erős fejfájásai nem kell megiednünk csak pár perces - mondta Landon mire felnyugodtam mert láttam a szemébe hogy hazudik nem hiába ismerem és jó barátom már évek óta. Tudtam... ez az egész csak kamu hogy Klara ki tudjon osonni mindenesetre ezzel tartozom eggyel Landoneknak.
Bekísértük Tessát majd beálltam a kocsival a garázsba épp akkor jött ki az ajtón Laura edzős szettben kicsit szomorkásan mire én - Hova mész?- kérdeztem mert igen is érdekelt- ja csak futok eggyet hogy kiszellőztessem a fejem de nemsokára jövök-mondta és elfutott.
Be mentem a házba csönd volt de olyan fura Landon és Tessa le feküdtek már aludni pedig még csak hát óra múlott. Belekezdtem egy filmbe mikor meg láttam a telefonomon az üzeneteket:

Klara 17:45
-Miért kellett el mennem? Babám én szeretlek!!
17:52
-  Jackeeee ne szórakozz velem. Holnap megyek jó ott leszek egy re ha nem írsz vissza.

Mire én úr isten ez holnap jön. Gyorsan vissza írtam neki hogy;

Jacke 18:15
-- Klara már meg mondtam nem kellesz van barátnőm hagyj békén egyáltalán nem hiszem el hogy az alatt a négy év alatt nem találtál senkit mondtam nem kellesz!!!!!!!!!!!
Nehogy holnap be tedd ebbe a házba a alábadat mert baj lesz ........

Klara 18:16
-Jaj ugyan már késő holnap tali babám.
Arra lettem figyelmes hogy valaki megfogja a vállamat éreztem hogy egy női kéz hátrafordultam és ott állt Laura...- Ki az a Klara ?? - Kérdezte kétségbeesetten- hát ő az egyik rokonom tudod olasz család nagy rokonság nyúltam a tarkómhoz. -Azta és tényleg jön holnap?? - igenn de mondtam neki hogy nem érünk rá mert nem leszünk itthon. - Miért hova megyünk ?? - Hát csak mindegy meglepi.
Mondtam mire ő el ment a fürdőszobába gondolom hohanyozni elindultam utána de lenyomtam a kilincset és zárva volt. Ott egy kicsit féltem hogy mi lesz mivel nem sokára kiderül az igazság...........

Igyekszem folytatni a fejezeteket de lassan megy addig is jó olvasást puszi ❤️

Csoda CsajWhere stories live. Discover now