13. A nagy igazság

2 0 0
                                    

Laura szemszögéből 

Elmentem zuhanyozni úgy éreztem kell egy kis felfrissülés a mai nap után már eléggé fáradt voltam. Beléptem a fürdőszobába és magamrazártam az ajtót, még Jacke sem kellett éreztem, hohy nincs valami rendben szerintem Klara nem az akinek Jacke mondja. Megnyitottam a csapot majd engettem magamra a vizet körülbelül öt perc ha nem több telt el és egy kopogást hallottam az ajtó előtt.

-Laura szivem jól vagy ? - kérdezte Jacke én pedig válaszoltam - Igen persze mért ne lennék jól csak fáradt vagyok ennyi. Mondta neki majd hallottam a lépteit, elment, el nem nyüstöl tovább, hogy engedjem be nem mondja hogy biztos van valami csak nem akarom elmondani ezek mind elmaradtak. Pár könnycsepp csorgott végig az arcomon de nem éreztem mert még  mindig vizes voltam. Kiszáltam a zuhanyzóból átváltottam a pizsomámra majd felslattyogtam az emeletre és onnan be a szobánkba. Volt egy nagy erkéjünk ami majdnem a Colosseumra nézett de volt kint egy kis fotel is leültem majd elkezdtem olvasni a Halálodig szeretni foglak című könyvemet. Talán ha olvastam húsz oldalt mikor valaki kopogott és hallottam Tes hangját - Bemehetek ?? kérdezte mire nem is válaszoltam odafutottam az ajtóhoz kinyitottam és már is kicsordultak első könnyeim. 

- Jobban vagy?- kérdeztem mire ő - Én igen de ahogy látom te nem annyira!- mondta majd kimentünk az erkéjre. 

- Mizu mi a baj látom hohy nagyon magadalatt vagy? - Hát tudod az van hogy van egy rossz előérzetem de nem akarom elkiabálni. - De tudod hogy nekem mindent elmondhatsz !! - Igen de na jó az van hogy úgy érzem Jacke hazudik nekem. - Mármint hogy ??- Hát Klaraval kapcsolatban de nem is ez a lényeg te veled mi történt hogyan verted be a fejedet???? - Hát az úgy volt..... - Szakítottam félre mire feleszméltem hogy vannak a házban kamerák amiket megnézve megtudhatom. - Laura ez nem jó ötlet !!- Mondta a barátnőm mire én rögtön keresni kezdtem a telefonomat és pörgettem az alakalmazások között megnyitottam a kamerát és akkor................................................................................................................    Ezt nem hiszem el képes volt meg.... akadoztam nem hittem a szememnek még ha csak egy kis csók is volt de ezek szó szerint smároltak én nem leejtettem a telefonomat mont kiesett az erkéen. Tessa csak állt és nem jutott szóhoz. - Te ezt tudtad kérdeztem ? -  mire ő egy kicsit bólintott - Most akartam elmondani csak nem tudtam hogy hogyan nem bírtalak nézni itt állok előtted és semmit sem  mosdasz ne haragudj nem így terveztem én sem csak a mai nap történt nem akartalak még ezzel is megbántani. - sorolta de elkapott a szédülés alig kaptam levegőt valami szúrt legbenlül valami nagyon fájt hogy ezt kellett látnom. - Nem Tess nem rád nincs jogom haragudni hisz barátnők vagyunk de ez már nekem is sok. Berohantam a szobába majd elővettem a bőröndömet szó szerint belebasztam a ruháimat a fürdős cuccokat és minden más egyéb dolgomat összepakoltam és siettem ki nagyon de nagyon gyorsan. Majdnem leestem a lépcsőn mikor a fiúk észerevettek hogy csak szaladok és meg sem állok Jacke az utamba futott nem hagytam szóhoz jutni csak egy hatalmas pofonnal jutalmaztam meg. Kisiettem az ajtón majd beszálltam az eggyik ott álló bérelt kocsiba szerencsére benne volt még a kulcsa is és kihajtottam a kapun. Csak mentem azt ugyan nem tudtam merre de meg kellett álnom hogy elogazodjak gyorsan előkaptam a telefonomat amin vagy tíz nem fogadott hívásom volt Logan, Tessa, Tessa, Jacke Jacke és még sorolhatnám. Mindezekkel nem foglalkozva beleírtam a keresőmbe a legközelebbi repülőteret majd elindultam. A kocsiban éppen megszólalt az a szám ami a közös kedvencünk volt Jackel elpörgettem majd félórával később odaértem a repülőtérre. Leállítottam a kocsit és felhívtam Tessát legalább ő tudjon rólam. 

- Hali csak annyi hogy hazamegyek még van egy vissza jegyem Kaliforniába.- mondtam elcsuklott hangon mire Tess - Okes de holnap megyek utánad !!- mondta mire én - Ne maradj ott a fiúkkal és írj mindennap hogy mi a szitu tudod........ - Szakított félbe - Nem Laura Scott most nem az lesz mivel barátnőkvagyunk és mindig ott a hejünk egymás mellett ezért nem és nem holnap megyek ennyi. - Nem akartam tovább zaklatni hisz amit ő eldönt az úgy is lesz hiába mondtam neki akkor is jönni fog. - De most mennem kell még másfél óra és indul a gépem mondtam majd leraktam a telefont. Belenézve a tükörbe úgy néztem ki mint egy holdkóros elfojt a szempillaspirálom a hajam is szörnyen állt még száz szerencse hogy a pizsamám az egy cicanadrág és egy bő póló volt ami nem annyira látszik pizsamának legalább is szerintem. Elindultam befelé a becsekkolás szinte minden egyszerűen ment. Csak a gép késett de körülbelül ilyen fél tíz környékén már a gépen ültem pont az abalak mellett. Olyan dél környékén értem haza teljesen fáradtam szinte bevonszoltam magam a kanapéra bezártam az ajtót és aludtam. Hangos csapkodásra ébredtem tökre megiedtem hogy mi volt ez de csak a huzat csapta be az ajtót. Kinéztem az ablakon és láttam hogy hatalmas vihar van esik az eső fúj a szél szóval Tessa bizos hogy nem ér haza még ma. Felvettem a telómat és láttam az üzenetekben hogy; 

Tessa 18:45

- Hali késni fog elég sokat a gépem szóval csak holnap érek haza!! Jol vagy???

Laura 19:32

- Szia láttam nagy vihar van azért nem tud felszálni mi ? De igen minden oké!! Biztos hogy inkább nem akarsz maradni??? -  erre már nem kaptam választ így elmentem lezuhanyoztam és beültem a Tv elé filmet nézni most semmiképpen nem akartam szerelmes filmet nézni így inkább sorozatoztam. Rendeltem kaját tök gyorsan ki is ért amúgy jó volt otthon egyedül csendben senki nem zavarta a lelkivilágomat. ..............................................................

Sziasztok remélem tetszenek az eddigi részek megpróbáltam most ezt egy kicsit hosszabban venni. További jó olvasást szuszra ❤️.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Csoda CsajWhere stories live. Discover now