Laura szemszögéből
Tegnap este nagyon fáradtak voltunk így kint aludtunk el. Reggel arra ébredtem hogy Jacke át karolva fekszik mögöttem vagyis hát alszik mögöttem na mindegy. Óvatosan fel keltem majd észrevettem hogy Tessa és Logan nincsenek sehol. Kétségbeesetten keltettem fel Jacket hogy tud-e erről valamit.
-Jacke Jacke ..... ébren vagy kelj fel?
-Mi a baj igen mi történt? Hol vannak a többiek??
- Nem tudom ezért keltettelek föl.-Jaaaaaaaaj hát oké szóval ennek nem így kellett volna történnie.
-Jacke miről nem tudok ???
- Hátt meglepetés akart volna lenni de arról volt szó hogy együtt megyünk.
-Hova??
-Hát Logan talált valami jó helyet és egy Villát igazából és hát oda mentünk volna együtt!!
- Szóval ez egy meglepi utazás lett volna?
- Csak lett volna.Jacke fel kelt a földről és nagy nehezen de kinyögte a meglepetés.
-Olaszorszàgba mentünk mondta kissè lehangolóan de közben mégis örült neki.-Olaszba Jacke hát ez csodálatos.
Mondtam ordítva ès nyakába ugrottam. Lementünk a lakásba ès amíg èn készültem és összepakoltam Jacke is ezt tette náluk. Összetaliztunk a reptéren és persze indulás előtt tartottunk egy kis sziesztàs kàvészünetet. Majd becsekkoltunk a gépekre minden egyszerűen ment.
Felszàllàsnál csináltam egy képet mert miért is ne. Út közben..........
Jacke szemszögéből
Laura út közben amikor bekapcaoltam neki egy jó kis filmet és egyszer csak azt veszem észre hogy rádől a vállamra és elkényelmesedve alszik a kis drága. Nyomok egy puszit a homlokára mire ő fel néz rám és ad egy puszit.
Kezdtünk kicsit beparázni mert a stewardesek el kezdtek kicsit pezsegni ide oda futkostak a repülőn. Egyszer csak egy nagy sikítást halottam aki egy nő volt és akkor ott elsötétült minden...................A földön vagyok és rohadtul fáj mindenem. Kiköptem a számból a homokot majd elkezdtem keresni Laurát szörnyű volt. Laura ott hevert félig a vízben félig a homokban. Odafutottam és gyorsan felülettem majd észrevettem hogy nagy sebek vannak a kezén. És .......
Laura szemszögéből
Halottam hogy valaki kiabálja a nevemet és én pedig úgy érzem magam mint akit nem is tudom szóval nagyon furán. Valaki ahogy egyre közelebbre jött láttam Jacke volt és futott én pedig félhomályban hevertem a földön. Majd Jacke adott vizet és egyre jobban kezdtem magam érezni hogy vannak lábaim és kezeim is. Szorosan átöleltem Jacket aki szintén belém kapaszkodott és könnyek csodáltam ki szememből.
- Jacke nagyon félek?
Hol vagyunk?
..........Jobban megszorítottam majd Jacke félszigeten eggyet..
Bocsi mi az és egy nagy vágás volt a kezén azonnal le tértem egy darabot a ruhámból és bekötöztem sebét. Láttam rajta hogy megviselt ez az egész. Ami történt velünk. Jacke idahajol mellém és fülembesúgja hogy bocsánat és hogy ő ezt nem így tervezte. Megnyugtattam hogy ezt nem lehet tervezni ez megtörzént és kész majd mind a ketten kétségbeesetten, félénken de ugyanakkor bátran fel álltunk és körbenéztünk.................Szia hát elérkezett az a nap hogy végre be tudtam fejezni ezt a részt is írd meg ha tetszett és persze véleményedet is várom jó olvasást szia puszi ❤️
YOU ARE READING
Csoda Csaj
Romance"Fogadd el magad ahogy vagy és másokat is ilyen egy csodálatos szerelem. Ha te és ő eggyé váltok.,,