9. Csak egy tánc

10 0 0
                                    


Tessa szemszögèből

Huh nagy kő esett le a szívemből hogy itt vannak épségben és nem történt velük valami......

Ahogy Laura ki lépett a taxiból odarohantam és a nyakába ugrottam örömömben.
T; Na végre itt vagytok!!!!
L;Jaja
T;Milyen volt az út ??
L;Hát fárasztó !
T;Azt látom na gyertek be mi már Landonnal felfedeztük a terepet.

Laura szemszögéből

Miután Körbevezettek minket a (palotànkban) és kb 1 és fél órán keresztül tátott szájjal álltam vagy éppen sétáltam megszomlyasztunk és a fiúkkal elmentünk az egyik közeli bàrba. Jacke itt született ès  mindent ismer mi hol van.
Nemsokára oda értünk a Chao babybe. Meg kell mondjam eléggé fullos hely.

Jacke szemszögéből

Elfoglaltuk az asztalunkat amit le foglaltam mert el akartam ölet hozni ide. De arra viszont nem gondoltam hogy engem itt főleg Olasz ezen részén majdnem mindenki ismer!? De már régen kb5,6 ève nem voltam itthon és lehet hogy már nem ismernek föl?! Lauràt be akarom majd mutatni a szüleimnek mèg ha nem is szeretném de muszàly Lau ragaszkodik hozzá. ❤️❤️❤️
Ki jött a pincér ismerős volt valahonnan feltűnt hogy hasonlít az arca egy kicsit az itteni szomszédunkra Nickre aki bizony ahogy tudom egyetemi karon végzett.
Èn; Bocsi csak lenne egy kérdésem?
(N); Csak nyugodtan !!
Èn; Véletlen nem a corso utca 5ben laksz vagy laktàl.
(N); Deee várjunk Jacke? Aztán te ki fèrfiasodtál haver hallod!!!
Èn;Basszus akkor jók a meg érzéseim, és te hogy hogy itt.
Nick; Majd mèg mesélek,,,,,,,, húzta a szót a többiek pedig csak lestek a kezembe nyomott egy papír cetlit amin az egyik híres bàl terem címe àllt és az hogy; csípd ki magad és hozd a barátaidat is 22:30 ra !!!!!

Eliszogattunk lassan 9 óra lett és mondtam a többieknek hogy el kéne indulni hazafelé mert van még mára egy programunk. Felértünk a villába és mondtuk a lányoknak hogy most mi merre meddig. A lányok sikítva szaladtak föl a lépcsőn hogy mindjárt készen vannak.........

Eltelt kb háromnegyed óra és Laura azttttttttttaaaaa

Eltelt kb háromnegyed óra és Laura azttttttttttaaaaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lamdon pedig szintén

Tessát látván tátva maradt a szája

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tessát látván tátva maradt a szája.

Laura szemszögéből
Ez az egész olyan hangulatos és olyan. Mintha a hercegnők lennénk köszönöm. Mondtam Jacke nek és ő pedig egy puszit nyomott a nyakamra.

Indulhatunk kérdezte Jacke és már is meg érkezett a hófehér Mercédesz limuzin. Azta ez honnan van kérdeztem Jacket. Hát a báli meghívóhoz limuzin is jár felelte.

Asszem így nézett ki a limuzinunk csodálatos volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Asszem így nézett ki a limuzinunk csodálatos volt. Beültünk és a fiú megpillantották a mini bár pultot és rögtön töltötték mindenkinek egy kis Jacke Daniell's -t. Mire elkortyolgattuk a Jdt már ott is voltunk a helyszínen ami pedig nem más volt mint "Casa del ballo con rosone" híres becses neve mondta Jacke hatalmas volt mindenhonnan gyönyörű csillárok lógtak már az előterében. És böröszsőnyegen sétálhattunk be a terembe. Kétoldalt az ajtók mellett a személyzet vette át a kabátot valamint a táskákat. Felmutatta Jacke a lapot amit Nicktől kapott és már is vezettek minket be a tánc térbe. A pincérek meg kínáltak minket pezsgővel, valami önteni volt. Tessával láttuk hogy közeledik felénk az a pasas akivel találkoztunk a bárba.

Nick; Sziasztok!.... Hölgyek?

És érthetetlenül kezetcsókolt nekünk Tessára néztem és el nevettük magunkat olyan lányosan.

Jacke; Szevasz!
Mondta Nicknek.

Landon; Azta ez aztán a bál?

Landon szemszögéből

Jacke bemutatott minket Nicknek a jól értettem a beszélgetéseket akkor ők régen barátok voltak és asszem még szomszédok is.

Nemsokára meg érkezett gondolom én Nick barátnője.

Sziasztok!
Köszönt és bemutatkozott Nicka vagyok Tessa és Laura erre fölkapták fejüket és majdnem egyszerre mondták hogy.... úr isten az a Nicka az olasz divat tervező.
Laura: Imádjuk a ruháimat csodálatosak a munkáid.
Nicka: Köszönöm. 😊🤭
Tessa: Még mindig nem hiszem el hogy te vagy ???🫨😵😵
Nicka: Pedig igen ha holnap ráértek be ugorhatnátok a szalonomba hmm?

.............................................

Sziasztok remélem tetszett ez a részlet ha igen írjátok meg komiba hogy miket rakjak még bele puszi sziasztok ❤️

Csoda CsajWhere stories live. Discover now