Laura szemszögéből
Ha ketten vagyunk egymás mellett csak röhögünk az egészen de ha nem akkor akkor........ akkor az történt hogy a rémisztő részeknél szorosan belekaroltunk a fiúkba és ökológiai meg fogták kezeinket nagyon romcsi volt.
Hát lassan végigszenvedtük a srácokkal és Tessával a filmet és utána be ültünk egy fagyizóba kiadtuk a rendellést addig pedig beszélgettünk a fiúkal. Megkaptuk a fagyikat gyorsan el is pusztítottuk őket majd tettünk egy sétát a parkba. Tessával csak azt vettük észre hogy el válnak útjaink és Jackel egy olyan pad felé közeledünk amire az van írva hogy : A SZERELMESEK PADJA. Le ültünk és Jacke a karját a hátam mögé rakta én meg ráhajtottam fejem majd szorosan mellé ültem. Az az érzés amikor az ember a hozzá illő tökéletes barna hajú cuki fiú mellett ül elképesztő. Jacke halkan suttog valamit de nem értettem mit és meg csókolt.
Húú ki rázott a hideg meséltem barátosnémnek miközben hazafelé vezettem. Ő vele is ez történt ugyan ez hát ezek a fiúk mondta röhögcsèlve. Haza érve úgy döntöttünk hogy egy csajos estét tartunk a lányokkal úgy is régen láttuk egymást ezekben a napokban mert mindenkinek rohanni a kell minden hova. Át hívtuk:
Georginát, Fannit, Mollit,és Racelt is.
El voltunk egész este filmeztünk felelsz vagy merszet is játszottunk " borozgattunk,, stb.Másnap reggel fel keltünk ilyen 12:25 pontosan és el mentünk egyet reggelizni. Reggeli (khmm ebéd) közben a fiúk ránk írtak hogy legyünk a parkban 16:15 re haza mentünk és úgy döntöttünk el megyünk túrázni.
Bocsi a rövid részekért de igyekszem nektek több tartalmat gyártani most ennyi fért bele remélem tetszik véleményeket várok puszi ❤️
YOU ARE READING
Csoda Csaj
Romance"Fogadd el magad ahogy vagy és másokat is ilyen egy csodálatos szerelem. Ha te és ő eggyé váltok.,,