11. Kórházban

5 0 0
                                    

Jacke szemszögéből

[.........]
- mire Laura egy nagyot ordított Jacke mentőt. Szaladtam a telefonom hoz és gyorsan kihívtam a mentőket akik gyorsan ki is értek és bevették Tessát a kórházba.

Kétségbeesetten láttam hogy Laura is be szállt a mentőbe majd hangosan utánuk ordítottam. Megyek utánatok kocsival. És a mentő elhúzott nagyon hangos hangja és égtelen villogása aggodalmát okozta hogy mi is történt. Ó b****g és az exem még ez is na nagyon jó. Klara úgy hívták csak miután elköltöztem olaszból nem ment a párkapcsolat így szakítottunk.
- na ja........

Klara szemszögéből

Upszi rosszkor jöttem szóltam be az ajtón. Úr isten még mindig ilyen szexi az én Jackem gondoltam és már csak arra vártam hogy mikor puszilgathatom össze. Ott volt valami csaj is aki olyan balfék volt hogy ráesett a váza és elvitte a mentő. Úgy hogy kettesben lehettem az én cicámmal. Szia Jacky köszöntöttem és megcsókoltam. Ő erre meg mi el tolt magától mííí.
-Most mi van- kérdeztem ???

- Figyu már van új barátnőm ha nem láttad volna.

-Jaj bocsesz csak megszokás volt. Mosolyogtam........

Laura szemszögéből

Egyre izgultam hogy mi van Tessával mert már egy jó óra eltelt mióta be vitték a terembe. Landon is tiszta stresszbevolt amikor eszembe jutott hogy ki is volt az a csaj és mit mondott Jackenek???
- Landon hallod suttogtam. Ki volt az a csaj nem tudod???????

-Ő hát izé hát ő ..........

Kilépett az ajtón a doki és mondta: semmi nagyon nagy probléma nem történt egy kicsi kis agyrázkódás meg egy heg csak pihenjen legalább 3-4 napig.
Tessa lépett ki majd a nyakába ugrottam úr isten te mit műveltél magaddal hát az úgy volt ..... majd elmeséljük mondta Landon menjünk nem szabad sokat állnia. Fel kapta Tessát és elindultunk kifelé a kórházból.

Tessa szemszögéből

Hangos csipogásra ébredtem és egy fényre ami épp a szemembe világított egy doki volt az azt mondta hogy nincs semmi extra csak egy kis agyrászkódás. Mondtam magamba nem elég hogy defektes is vagyok néha még ez is??????

Ki ment a doki kicsit később én is Laura már kérdezösködött hogy mi volt hogy hoztam ezt össze de nem mondtam el neki még ráér. Landon felkapott a karjába és már kint is voltunk a a kórházból mikor Laura mondta hogy mindjárt jön bent hagyta a telóját.

Landon szemszögéből

Laura bement és gyorsan mondtam Tessának Laura kérdezett Klara felől !!

- Mí nem ugye mond hogy nem !
-De én erre igen de az a baj megnéztem a kamerákat hogy ugye mi történt és amikor minket el vitt a mentő Klara be ment és szószerint le smárolta Jacket.

-Jézus ezt nem szabad megtudnia !!!!

Laura szemszögéből

Épp visszaszaladtam a telómért és olyat halottam......
- Laurának ezt nem kellene megtudnia......
És erre én mit nem kéne megtudnom bocsesz???? - érdeklődtem.

-Ja hát azt hogy Nicka ugye egy meglepit szervezett volna nekünk de ezt így most ki kell hagynunk - válaszolt Tessa olyan röktönözve.
- Ó EZ SEMMISÉG miattad kihagyhatjuk az a lényeg hogy jobban légy okés menjünk haza és majd ott megbeszéljük.

Landon szemszögéből

Út közben beszélgettünk meg röhögtünk amikor feleszméltem Basszus remélem Klara már haza ment. Gyors telefonáltam egyet amíg Tessáék be mentek a gyógyszertárban mert valamit még ki kellett váltaniuk.

- Szia Jacke!
- ő szia mizu van Tessával??
- Ja azt majd elmeséljük figyusz azt ugye tudod hogy a házban vannak kamerák???
- Ne csessz föl mí???????
- Az a helyzet hogy élesben láttam amikor lesmároltad Klarat tesó ez így nem lesz jó.
- De ez nem így igaz ő mászott rám
- Na ezt most hanyagoljuk 5 perc és ott vagyunk addigra Klara tűnjön el.

...
............

Szóval íme az új rész remélem tetszeni fog nektek. A véleményeket szívesen fogadom addig is jó olvasást puszí ❤️.

Csoda CsajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin