mind a ketten kétségbeesetten, félénken de ugyanakkor bátran fel álltunk és körbenéztünk.................
Egy nagy lakatlan szigeten álltunk a semmi közepén. A többi ember vagy vízbe veszett vagy[.....] a sziget másik felére esett.
Talán ez az a kép amit akkor láttam és ugyanakkor szép de rémisztő is. Jacke felè fordultam és éreztem sírni, hogy most mit csinálunk van e itt valaki akitől segítséget tudunk kérni. Jacke meg ölelt és csak azt mondogatta hogy megoldjuk megoldjuk.
Majd egy fura rázós érzés kapott el mintha valami meleg kapta volna el a karom és kinyitottam a szemem a repülőn ültem és Jacke ébresztett fel. Hogy mi történt mit álmodtam vagy nem vagyok e rosszul.Közben Landon és Tessa.
Tessa szemszögéből...Mikor érünk oda kérdeztem aggódva Landont?
- Hát asszem most...
- Aszta
Haladtunk ez a taxival egy hatalmas villa mellett ami majd a miénk lesz egy egész hétre. Miután megkerültük ezt a hatalmas épületet behajtottunk a kertbe ami szintén gyönyörködtető látvány volt. Majd be cuccoltunk a villába és amíg kipakoltunk vártunk Lauráékra.
Gondolataim:
Biztos hogy el kellett jönnöm előbb?
Inkább még kellett volna várjuk őket?
Mikor jönnek már ?
Történt velük valami ?
.....
Annyira beizgultam hogy már ömlött rólam a víz az izzadság hogy élnek e még egyáltalán és hogy miért kellett előbb elhönünk. Logan oda lépett mellém és meg simogatom hogy minden rendben és hogy már rég elindultak a 12:30 as géppel. Én meg igen de már 16:23 van és csak másfél órás az út dühöngtem halkan.Laura szemszögéből
Miután nagy nehezen felébredtem és magamra találtam már kb 3 és fél órája áll a gép a reptéren mondta Jacke. Kicsit fura volt hogy csak hirtelen át mentem a saját világomba olyan volt mint ha megtörtént volna.
Na mindegy nagy nehezen leszáltunk a gépről valami hiba volt el ment a vezérlési kapcsolat vagy nem tom.
Fogtunk egy taxit és elindultunk a villa felé kicsit izgultam hogy milyen lessz de amikor beértünk az előtérbe le esetttttt az állam.
L; Azta Jacke ez gyönyörű
J; Ugye 😎☺️
Gondoltam Tessának is biztos hogy tetszett. Hallották a kapu telefont és ki álltak az ajtó elé.Tessa szemszögéből
Éppen pakoltam amikor megszólalt a kapú telefon és rohantam le a lépcső majd ki az ajtón mint Landon.
Közeledik a taxi és integet Laura. Huh nagy kő esett le a szívemből hogy itt vannak épségben és nem történt velük valami.Remélem tetszett a részlet nemsokára jön a kövi. Pusza ❤️
YOU ARE READING
Csoda Csaj
Romance"Fogadd el magad ahogy vagy és másokat is ilyen egy csodálatos szerelem. Ha te és ő eggyé váltok.,,