part 3

75 15 163
                                    

" سوپرایسسس" جیمین بە پێکەنینێکی شێتانە ووتی کاتێک بەدوای ئەو پیاوە ڕای ئەکرد کە بە گەمژایەتی خۆی لە جیمین دا لە شەوی ڕاوکردنەکەی دا ، ئاخر بڵێی گەمژە تۆ لە ژیانی خۆت بێزار بوویت ئاوا خۆت لە فریشتەکەی ئێمەدا ؟.

" تکایە تکایە لێم خۆش بە م من ئاگادار نەبووم داوای لێبووردن ئەکەم تکایە "پیاوەکە کەوتبووە سەرچۆک و داوای لێبووردنی لەو کەسەی بەردەمی ئەکرد .

" ئیوو بێ دەنگبە دەمت خانەی مردووی لێ دێتە دەرەوە زۆر قێزەونیت " جیمین ووتی کاتێک  لەسکی پیاوەکە دا .

" ئەزانیت تۆ بۆچی کەوتویتەتە ژێر دەستی من" جیمین پرسی بەڵام بە دارەکەی دەستی دانەیەکی کێشا بە قاچی پیاوەکە کاتێک وەڵامی نەدایەوە .

" ن نا نەخێر" پیاوەکە بە لەرزینەوە ووتی .

" لەبەر ئەوەی تۆش هەر وەک ئەو گەمژانەیت تۆ زۆر خراپیت کردووە " ووتی کاتێک دوبارە بە دارەکەی لە سەری پیاوەکەی دا تا خوێن لە جەستەی هاتە خوارەوە .

"ئەزانی گەمژانی وەک تۆ تەنها بۆ مردن باشن
ڕیسوای نەفام ئەڵێی بەرازیت یاححح بێزم لە پیاو بوون بوویەوە " جیمین ووتی کاتێک تفی لەو گەمژەیەیی بەردەمی کرد .

" بیستومە کە تۆ لە هەتیوو خانە کارت کردووە ؟" جیمین پرسی برۆیێکی بەرز کردەوە .

" ب بەڵێ"

" یاح خەریکە ڕوخسارت ئەبێتە هوێ ڕشانەوەم ، منداڵبازی دایک سۆزانی ، ئەم شەو ئەبێت تۆڵەی هەموو ئەو منداڵانەت لێبکەمەوە کە ئازارت دان ، بێخەمبە ناهێڵم ئاوا زوو بمریت " جیمین ووتی کاتێک بەکیووتی سەیری نێچیرەکەی کرد ، دوواتر پەتێکی لەملی پیاوەکە کرد و وەک سەگ لەدوای خۆی ڕایئەکێشا لەنێو ئەو کۆڵانە تەسک و پڕ پیسیەدا .

جیمین بە نەرمی فیکەی لێ ئەداو گۆرانی ئەچڕی وەک بڵێی هیچ شتێکی وای نەکرد بێت ،یان کەسێکی نیووە مردووی لە دوای خۆی ڕا نەکێشابێت ؟

جیمین به تایبەت ڕقی لەو کەسانەیە کە دەست بۆ منداڵ ئەبەن زۆر بە پیسی ڕقی لێیانە هیچ کەسێک نەما منداڵ نەبێت .

هەرکە بیری لەو شتانە ئەکردەوە جیمین چاوەکانی زیاتر و زیاتر سوور ئەبوویەوە زیاتر قێزی لە پیاو بوونی خۆی ئەکردەوە .

بەڵام ئەو پلانی باشتری هەبوو بۆ ئەو نەفرەتیە ، هەرکە گەشتە شوێنی مەبەست جیمین لە نێچیرە قێزەونەکەی نزیک بوویەوە
کە دەست و قاچی بەسترابوویەوە لەگەڵ دەمە نەفرەتیەکەی .

" ئایی پیاو تۆ چیت لێهاتووە ؟ یارمەتیت پێویستە ؟" زۆرر بە شیرینی ئەو قسەی کرد کە پیاوەکە خەریک بوو بڕوا بکات کە ئەوە هەمان کەس نیە بەڵام پەشیمان بوویەوە کاتێک هەستی بە شتێکی تیژ کرد کە لە نێو ڕانی گیر بوو ، جیمین چەقۆیێکی تیژی خستە نێو قاچی و بەخەندەیەکی کیووت چەقۆکەی ئەجوڵاند وەک ئەوەی ئەوە کیوترین شت بێت .

" یاا بهێڵە یاری بکەین ، ئێ منیش مناڵم حەزم به یاریە " جیمین بە کیوتی ووتی بەڵام چاوەکانی مەرگی تێدا ئەبینرا .

دوای ئەوە چەقۆکەی لە ڕانی نێچیرەکەی دەرهێناو لەنێو چاوی ڕاستی گیر کرد و کوێری کرد قێژەی پیااوەکە خەریک بوو ئەگەشتە ئاسمان بەڵام خۆشبەختانە دەمە نەفرەتیەکەی گیرابوو ، دوای ئەوە چەقۆکەی دەرهێناو بە ڕومەتی داهێنا و برینی قوڵ قوڵی دروست ئەکرد بەڵام لە ناکاو تێلی بۆ هات و هەڵی گرت و ڕۆشتە دەرەوە .

دوای کە هاتە ژوورەوە بەتوڕەیی چەقۆکەی لە قاچی پیاوەکە گیر کرد بۆ چەندین جار .

" نەفرەت نەفرەتتتت ناهێڵن خۆشی ببینیم لەگەڵ هاوڕێکەم ئاههـــــــ " ووتی و دواتر چەقۆی لەچاوەکەی تریشی ڕاکرد و دەری هێنا .

" تسک نەفرەتی نەیانهێشت خۆشی ببینم ئێستاش جەوم لێی نەما " ووتی کاتێک ملی پیاوەکەی بڕی و خوێن بڵاوەی کرد بەم ناوەدا

پیاوەکه پەلەقاژەی ئەکرد بەڵام جیمین بە بێزاری سەیری ئەکرد

" تسک تسک زۆر بە ئاسانی دەربازت بوو لەدەستم بەنەفرەت بی "

دووای ئەوە جیمین ڕۆشتە دەرەوەو ڕۆشتە گەرماو تا خۆی لەو پیسیە ڕزگار بکات کە
بەجەستەیەوە وەبوو دوای ئەوەی بە ئارەزووی دڵی خۆی شۆری و ددانەکانی شۆری و کرێمی لە ڕوخسار و جەستەی دا جلەکانی لەبەر کرد و خۆی خزاندە نێو جێگا گەرمەکەی ، دوای چەند دەقەیەک وەک مناڵێکی ساوا خەوی لێکەوت .


#####

باشە جمە کوو خەوت لێ کەت ؟

ئەوە پاڕتم دانا لەترسی ئەوەی نەوەک بە بەیبیەکەی جمەی لێم بدرێ بە دەستی کەسەکی 😭😭😭

Moonlight Psycho /PJM/+18🔞 لەباری ڕاگرتن دایەDonde viven las historias. Descúbrelo ahora