Over de personages

232 10 2
                                    

Personen in deze fanfiction

De boys en Renske wonen met z'n zessen in CASA DEL HUTS

Matthy:

Matt is 28. Single. Houdt van rob pesten ;p. Samen met de andere zijn. Matt praat niet veel maar hij heeft wel graag de boys en Renske om zich heen.

Milo;

Miel is 23. Hij is single. Hij houdt van zuipen, eten en hardlopen. Miel is snel enthousiast. stil zijn of zitten is lastig. Is echt opzoek naar een vriendin. Miel is niet graag alleen.

Raoul:

Roel is 29. Hij heeft een vriendin; Lieke. Roel is het vaderfiguur van de groep. Is er iets mis papa Roelie weet raad. Bij Raoul kan je altijd terecht als je iets kwijt wilt. Ook is Roel dol op bakken\koken, dit doet ie graag met Renske.

Koen;

Koen is 24. Hij is single en Homo. Hij durft het niet tegen iemand te zeggen, alleen tegen rob. Koen heeft een grote mond. Als hij iets denkt zegt ie het, positief of negatief. Koen is heel zelfverzekerd. Ook doet ie graag stoer over de hoeveelheid geld dat hij verdiend.

Robbie;

Rob is ook 24 net als Koen. Rob is ook single. Ook is rob uitgekomen als Homo. dit was nog voordat koen hem verteld heeft dat hij ook homo is. Rob heeft een klein zusje; Renske. Hij is de kleinste van de boys. Maar niet helemaal de kleinste Renske is nog iets kleiner. Rob houdt van; PSV, F1 en voetballen.

Renske:

Renske is in het begin van het verhaal 15 ( de eerste 4 hoofdstukken). Renske is ongeveer 1,70. heeft lang blond haar en heeft een bril. Ze draagt haar haar meestal los.

Hobby's: lezen, bakken, muziek luisteren. Ben je haar kwijt?! kijk dan eens in de keuken, daar kun je haar vast vinden. Houdt van: de boys, Taylor Swift, tekenen, muziek luisteren en boeken.

Renske heeft een eetprobleem. Eten is heel lastig voor haar. De boys weten dat en houden er rekening mee. Het liefst eet Renske niet maar de boys helpen haar daarmee.

Renske is Bi sexual. Dat betekend dat je je aangetrokken voelt tot zowel man als vrouw. Dubbel de kans voor de liefde en nog single hahah. Renske is helemaal niet bezig met de liefde.

Renske is het zusje van Robbie. Ze schelen ongeveer 9 tot 10 jaar. Maar dat maakt niet uit. Ze zijn onafscheidelijk.

Renske houdt niet van; drukte, spinnen, veel mensen en praten met mensen die ze niet kent.

Renske haar style is een grote trui ( waarschijnlijk uit de kast van de boys) en een spijkerbroek. Ook houd ze erg van flannels. en als accessoire een koptelefoon met noise canceling.

Renske is super choatisch en onhandig. Altijd is ze wel iets kwijt of laat ze iets vallen.

Als je nog dingen wilt weten over Renske, let me know!!





Koebbie in het geheimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu