POV Robbie;
Koen heeft me net verteld dat hij homo is. Ik dacht dat ik de enige was in dit huis die homo was, dit blijkt dus niet zo te zijn. Ik ben trots op hem dat hij dit durft te vertellen. Waarschijnlijk verteld hij het aan mij omdat hij weet dat ik ook homo ben. Ik weet hoe het zit zeg maar. Ik heb al ervaren hoe het is om uit te komen. Maar als het zo is had hij het ook aan Renske kunnen vertellen. Aangezien zij ook gay is. Maar het gaat nu niet om aan wie hij het verteld. Het gaat mijn erom dat hij het durfde te vertellen. Koen wilde het nog niet aan iemand anders vertellen, Alleen aan mij. Hij vond het moeilijk. Dat zag je aan zijn hele houding. Geen wonder dat hij moest huilen toen hij het had verteld. Alle emoties en spanningen kwamen eruit. Gooi het er maar uit maatje,: vertel ik hem. Ik weet hoe moeilijk en spannend het is.
POV Koen;
Ik heb dus net Rob verteld dat ik op mannen val. Het voelde goed om het hem te vertellen. Aangezien hij ook homo is, was het iets makkelijker om het te vertellen. Toch vond ik het fucking moeilijk. Maar ik heb het wel goed. Verder durf ik het niet aan iemand te vertellen. Zelfs niet aan Renske. Best stom eigenlijk. Dat ik het wel aan mn beste vriend durf te vertellen maar niet aan mijn beste vriendin. Dat komt nog wel, als ik het durf. Ik hoop dat Rob me kan helpen met het later te vertellen aan de andere boys.
POV Renske;
De kleinste en de jongste zijn in een huishouden met 5 half volwassen jongens is niet altijd even leuk. Maar toch kan ik me geen betere situatie wensen. Het samenwonen voelt gewoon zo vertrouwd. 5 oudere en sterkere boys om je heen. Ze voelen als een soort broers voor me. Rob is natuurlijk al mijn broer. Maar andere boys voelen ook als broers. Zonder hun ben ik niks.
POV Raoul
Nu rob uitgekomen is als homo is de sfeer in huis anders. Er heerst een gespannen sfeer. Misschien komt het omdat we hier met 4 andere boys wonen ( en Renske natuurlijk). Maar toch omdat we met 4 andere wonen, kan het zijn dat de andere boys denken dat Rob zich aangetrokken voelt tot hun. wat niet zo is volgens mij. Maar je weet maar nooit.
POV Robbie:
Ik heb niks te doen. Ik ga maar even in de keuken kijken. Waarschijnlijk vind ik Renske daar wel, Hallo? Is er iemand ? vraag ik. '' Ja, ik'' antwoord Renske. '' Ik wist het'' zeg ik hardop in mezelf. '' Wat wist je? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor'' zegt ze vragend en lachend. '' Dat ik jou hier zou vinden'' zeg ik lachend terug. '' Ja, wat had je anders verwacht? antwoord ze. Ik geef antwoord door te lachen. '' Wat maak je kleintje? vraag ik. Ik weet al wat ze aan het maken is. Toch kan ik het niet laten om het even te vragen. Nou ik ben helemaal niet zo klein zegt ze half boos half lachend. We schelen maar 5 centimeter zegt ze met een nep zielig stemmetje. '' Maar goed ik maak red velvet cupcakes'' zegt ze nu weer lachend. oehhh lekkeggg antwoord ik op zn brabants. Red Velvet is een queltie plesieur hier. Niemand maakt redvelvet zo lekker als Renske. '' Ik hou zo veel van Red Velvet zeg ik blij. '' Ja dat weet ik, daarom maakt ik het'' antwoord ze terug. oh dus speciaal voor mij?'' vraag ik lachend. ''Ja en Nee.... Ik verveelde me dus ik ging maar wat bakken'' zegt ze terug. ''Groot gelijk heb je meis'' zeg ik trots.
POV Matthy
Ik zit te editten op mijn kamer. Een fifa pack opening met Roel. Een fk leuke video al zeg ik het zelf. Alleen het editten lukt niet. Weet je wat zeg ik tegen mezelf. Ik laat het wel even zitten en ga naar beneden. Ik loop naar beneden. Halverwege de gang ruik ik de geur van vers gebakken cakejes. Dan weet je maar 1 ding, Renske is in de keuken.
POV Renske
Ik verveel me dus ik ga maar wat bakken. Dat doe ik altijd als ik me verveel. Altijd met Taylor swift op de achtergrond. Ik ga red velvet cupcake maken heb ik bedacht. Daar zijn de boys dol op en ik ook. Een win, win situatie. Ik pak de ingrediënten en ga aan de slag. Bloem, melk, gist en zout allemaal in de beslagkom. *pats* ahh verdomme daar ging mijn ei. Ik ben zo onhandig.Gelukkig hebben we nog een paar eieren. Ik ken mezelf langer dan vandaag. *In dr gedachten; Oke een nieuw ei, ja ga ik pakken, oh wacht ik kan ook alvast even mixen. oh wacht eerst dat ei opruimen* WOw ik snel afgeleid nee joh hoor ik mezelf zeggen. ik ruim het ei op en ga verder. Net als ik de volgende stap wil lezen hoor ik iemand zeggen: '' Hallo? Is er iemand?. Robbie! die stem herken ik uit duizenden. Ja, Ik! antwoord ik. Hij ziet dat ik aan het bakken ben en hij weet ook wat ik aan het bakken ben. Toch vraagt ie het. ''Kan ik iets doen?'' vraagt hij. '' Als je wilt kan je de oven voorverwarmen!'' zeg ik tegen hem. Terwijl Rob de oven voorverwarmt pak ik een handje bloem en blaas het in zijn haar. Hij kijkt me semi boos aan. Ik begin te lachen. Ook rob kan zijn lach niet inhouden. Samen liggen we in een deuk en komen niet meer bij.
POV Milo
In een huis met 6 mensen is het nooit echt stil. Nu ook niet . Ik hoor veel geluid vanuit de keuken komen. Door al die geluiden kan ik niet focussen. Ik ga maar even kijken of alles goed gaat daar. Onderweg kom ik Matt tegen. '' Hey josti! zeg ik. ''Hey andere josti'' antwoord Matt lachend terug. Wat ga je doen? vraagt matt. Naar de keuken zeg ik. Ik ook zeg matt. Ik kom niet meer focussen dus ik ging kijken wat er hier beneden gebeurden'' zeg ik. ''Ja ik ook'' zegt Matt. Samen lopen we de keuken in.
POV Robbie
Ik bied Renske aan om te helpen. Ze zegt dat ik de oven kan voorverwarmen. Terwijl ik dat aan het doen ben, zie ik allemaal bloem om me heen vliegen. Ik zit helemaal onder het bloem. Renske staat te lachen. Ik kijk haar semi boos aan. Maar door haar schattige en aanstekelijke lach kan ik mijn lach niet inhouden. Samen gaan we helemaal stuk. ''Klier dat je bent'' zeg ik lachend. Door het lachen kan Renske niet antwoorden. Ze is zo schattig als ze lacht. Door het lachen heen hoor ik de kamerdeur open gaan. Matt en Miel komen binnen. ''Heyy josties''zegt Miel. Ik groet terug'' Hey sukketjes''. Renske heeft niks door, ze is te druk met lachen.
Matt wijst vragend naar Renske en vraagt '' Wat is er met haar aan de hand?''. Ze blies bloem in mijn haar en dat vond ze blijkbaar heel grappig zeg ik droog. Renske hapt naar adem en moet nog harder lachen. Matt en Miel beginnen nu ook te lachen. '' Gaat ie nog een beetje Rens?'' Vraagt Miel lachend.
JE LEEST
Koebbie in het geheim
FanfictionKoen heeft Rob verteld dat hij homo is. Het is een hele opluchting. Toch loopt koen met spanning rond. Hoe gaat hij het de andere vertellen? wat gaan de fans ervan vinden?. Dat is niet het enige probleem. Koen heeft gevoelens voor Rob. een en al dra...