POV Raoul
Renske en ik zitten in de woonkamer. We doen niet veel. Renske speelt solitaire en ik scrol wat om mijn telefoon. Ik kijk op van mijn scherm. Renske doet haar koptelefoon af '' Had je het tegen mij?'' vraagt ze. Nee, ik zei niks'' Antwoord ik terug. Oh ik dacht dat je het tegen mij had zegt ze. Nee ik zei niks. We kunnen het wel ergens over hebben als je dat wilt' stel ik voor. Oeh ja leuk zegt Renske enthousiast. Ik wordt altijd zo blij van haar enthousiasme. ''Oké, waar wil je het over hebben'' vraagt ze. '' Ehh geen idee eigenlijk'' zeg ik lachend. '' Haha ik ook niet'' zegt ze lachend terug. Oeh * ze springt op* Laten we een video opnemen. ''Ja dat is een goed idee'' zeg ik enthousiast. Koken met Roelie en Renske? vraagt ze enthousiast. '' Ik zou zeggen pak je schort'' antwoord ik.
POV Koen
Het uitkomen tegen Rob is een hele opluchting. Het voelt goed om het iemand te vertellen. Toch loop ik met een gespannen gevoel rond. Ik ben bang. Bang dat de andere boys het gaan merken. Bang dat Renske het gaat merken. Bang dat de fans het gaan merken. Deze gedachten blijven door mn hoofd spoken. Ik kan het ook gewoon zeggen, dan ben ik er vanaf. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik snap ook niet waarom ik zo bang ben. Ik bedoel de andere boys en Renske vonden het ook niet raar toen Rob vertelde dat hij homo is. Toch voelt het anders. Nu moet je het zelf doen, niet er naar luisteren. Het is gewoon fucking moeilijk.
POV Milo
Ik ben bezig met het ontwerpen van nieuwe merch. Ik ben aardig goed bezig. De focus zit er lekker in. Totdat Renske binnenkomt. Begrijp me niet verkeerd hoor. Renske is echt een schat van een meid. Maar toen de deur open ging was ik totaal mn focus kwijt.'' Hey miel, lukt het een beetje?'' vraagt ze nieuwschierig. '' Hey kleintje, ja gaat goed hoor'' Antwoord ik. '' Mooizo, wil je ook wat drinken?'' vraagt ze onderweg naar de keuken. '' Doe maar een Amareto cola alsjeblieft'' zeg ik. '' En nee ik hoef geen ijs er bij '' Zegt ze lachend. Zo zo we hebben te maken met een fan hier. '' Haha ja tuurlijk'' Zegt ze blij terug. Ze zet het glas Amareto voor me neer. '' Kijk eens aan meneer ter Reegen'' Zegt ze lachend. ''Dankjewel mevrouw van de graaf'' Zeg ik lachend terug. Samen lachen we en drinken ons drinken op.
Het hebben van een vrouwelijke huisgenoot is zo fijn. Even niet alleen drukken boys om je heen. Maar een enthousiaste meid die om je geeft met heel haar hart. En net zo gek is als dat ik ben.
POV Matthy 17:45
We zitten met z'n alle in de woonkamer. We kijken een programma, ik weet niet wat het is maar er is echt niks aan. '' Wat eten we vanavond?'' Vraag ik. '' Geen idee, ik heb geen zin om te koken'' zegt Roel. '' Ik ook niet'' zegt Renske. De rest antwoord niet. Typisch. '' Iets bestellen dan maar'' zegt koen vragend. Ja, jij weer met je bestellen, koning thuisbezorgd'' zegt Rob sarcastisch. '' Pizza'' roept milo. '' Pizza bestellen dan maar?'' Vraag ik. '' Als jij betaald, dan wel'' zegt koen. '' Geldwolf'' zegt Renske vanaf de bank. We moeten allemaal lachen. '' Ja ik betaal wel'' zeg ik.
De pizza zijn onderweg. Rob en ik dekken de tafel. Precies als ik het laatste bord neerzet gaat de bel. '' Ik ga wel'' roept Rob en weg is hij. '' Voedsel'' Roept Rob als hij de keuken weer inloopt.
''5 warme pizza's'' zegt Rob. '' vijf, zijn ze er 1 vergeten?'' zegt Koen vragend. '' We zijn met 6 he, dat weet je?!'' zegt hij. '' Ja dat klopt, goed geteld Koen'' zeg ik lachend. '' Nee even zonder geintjes. Renske en ik delen een pizza'' Zeg ik. '' Oh oke, ja ik snap hem" zegt hij.
We hebben de pizza's op. Roel en Miel zijn naar boven. Rob, Koen en Renske zitten op de bank. '' Komt iemand even helpen met de tafel afruimen'' roep ik vanuit de keuken. '' Ja, koen komt wel even helpen'' hoor ik Robbie roepen. '' Wat nee, ga maar lekker zelf'' zegt koen lachend terug. '' Nee ik heb al geholpen met de tafel dekken'' Zegt Rob terug. Koen zucht '' Goed ik ga wel helpen'' zegt hij,
Als we klaar zijn merken we dat het heel stil is. '' Zouden ze slapen?'' vraagt koen zachtjes. '' Geen idee, ga anders even kijken'' Zeg ik zacht. '' Ja kom'' Zegt koen. Renske ligt slapend tegen Rob aan, Ahww zeg ik '' Ze is echt schattig als ze slaapt'' '' Breng dr maar naar boven'' zeg ik zacht tegen Rob. Rob geeft een instemmend knikje en tilt Renske naar boven. Als Rob terug komt kijken we met z'n 3en nog een stukje van een serie en gaan dan ook slapen.
JE LEEST
Koebbie in het geheim
FanfictionKoen heeft Rob verteld dat hij homo is. Het is een hele opluchting. Toch loopt koen met spanning rond. Hoe gaat hij het de andere vertellen? wat gaan de fans ervan vinden?. Dat is niet het enige probleem. Koen heeft gevoelens voor Rob. een en al dra...