Hoofdstuk 3 Gevoelens

104 7 7
                                    

POV Koen

Ik zit op mijn bed. Scrollend over Robbie's insta. '' Hij is zo knap'' hoor ik mezelf zeggen. Fuck, fuck, fuck, fuck. Koen hij is je beste vriend, Je kan hem niet knap vinden. niet op deze manier. Hij is je beste vriend. Deze gedachten spoken door mijn hoofd. Niet alleen nu, constant. Ik word er zo onzeker van. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik het Renske vertellen vraag ik mezelf af. Zij is tenminste zijn zus. Nee, dat durf ik niet. Ik gooi mijn telefoon naast me neer en ga liggen. Waarom is homo zijn zo moeilijk?. Ik sluit mn ogen en begin zacht te huilen.

POV Renske

Ik ben onderweg naar mijn kamer. Ik ga mijn schetsboek zoeken. Ik dacht dat ik hem in de woonkamer had gelegd, maar nee. Mijn chaotische hoofd is vergeten waar ik hem heb neergelegd. Als ik langs de kamer van Koen loop hoor ik gehuil. Ik klop op de deur.'' Koen'' Zeg ik ongerust. Ik doe de deur open. Koen ligt huilend op zijn bed. Ik ga naast hem liggen. Hey maatje, wat is er aan de hand?''. ''i-ik w-w-weet h-het n-niet'' huilt hij. ''Hey, het geeft niet, het is niet jou fout'' zeg ik geruststellend. '' Gooi het er maar uit'' zeg ik. Hij valt huilend in mijn armen.

Als hij weer wat rustiger is vraag ik hem nog een keer wat er aan de hand is. '' Heel eerlijk, ik heb geen idee'' zegt hij zuchtend. '' Dat geeft niet, soms heb je dat'' zeg ik. '' Dankje meis, Dankje dat je me zo helpt. Ik weet echt niet hoe ik dit zonder je moet doen'' Zegt Koen. '' Tuurlijk, kom alsjeblieft naar me toe als er iets is. '' Dat komt goed'' Zegt Koen. '' Want het maakt me niet uit wie of wat je bent, Op wie of wat je valt, hoe je eruit ziet, Ik zal altijd van je houden en er voor je zijn.

POV Robbie

Ik kijk tussen mijn meldingen. Mails, twitter. Allemaal niet belangerijk. Dan zie ik insta KOEN heeft je post geliked x 16. '' Haha stalkt deze gast mij ofzo?'' vraag ik mezelf hardop af. Ik maak een screenshot en app naar koen.

Robbie; Maat, stalk jij mij ofzo haha? 16:02

Koen: Haha, nee ik verveelde me lol 16:05

Robbie Haha dan maar al mn insta post liken?! 16:06

Koen: haha, ja 16: 07

Robbie: Haha oke, nou ik ga zuipen, de groeten uit Brabant 16:08

Ik zit gewoon hier in Casa del huts maar de groeten uit Brabant kan altijd haha . Beetje opnaaien deze vent, vind ik leuk. Ik maakte eigenlijk een grap over dat zuipen. Maar eigenlijk lust ik wel een pilsje. Ik pak een pilsje en ga aan de keukentafel zitten.

POV Koen

Renske hoorde mijn net huilen en is gekomen om mij te troosten. Echt wat moet ik zonder haar?!. Ik ben weer wat rustiger. Renske is weer weg. Dat krijg ik een appje van Rob. een foto en een appje. Ik lees het appje. '' Maat, stalk je mij ofzo?'' met een screenshot van mij die alle post heeft geliked. SHIT! shit shit shit vloek ik hardop. '' Haha, nee ik verveelde me lol'' lieg ik. Omg hoe tf kan ik zo stom zijn. Zonder dat ik het doorhad heb ik net dus ook al die post geliked. Ik ben zo'n idioot. Gelukkig is ie niet boos ofzo.

POV Matthy

Er wordt op de deur geklopt. '' Ja'' roep ik. ''Mag ik binnenkomen?''. '' Ja tuurlijk, kom binnen'' zeg ik.  '' Hey matt" Zegt Renske enthousiast. '' Hey Rens'' zeg ik enthousiast terug. Ze kijkt zoekend de kamer rond. '' Wat zoek je'' vraag ik. '' ohh ik vroeg me af of je mijn schetsboek had gezien?'' Zegt ze. '' Deze?!'' zeg ik terwijl ik haar schetsboek omhoog houd. '' Ja die'' zegt ze blij. '' Waarom ligt die eigenlijk hier'' zegt ze vragend. '' Ik heb geen idee, heb je hem hier niet zelf neergelegd?'' vraag ik. '' Zou kunnen, geen idee ben ik te chaotisch voor haha'' zegt ze lachend. '' Wat ben je eigenlijk aan het doen'' vraagt ze nieuwsgierig. '' Een video editten'' Antwoord ik terug. '' Oehh leukk, wat voor video?'' vraagt ze.  '' Een fifa video met roel'' zeg ik. '' omg zo leukk'' zegt ze enthousiast. '' Vind je het erg al ik hier blijf?'' vraagt ze. '' Nee hoor ga je gang'' zeg ik.  '' Dankje mat'' zegt ze blij.  '' Wat ga je tekenen?'' vraag ik nieuwschierig. '' Ik ga dit proberen'' zegt ze terwijl ze me een plaatje laat zien.

Dit plaatje laat ze zien aan Matt

Dit plaatje laat ze zien aan Matt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.




'' Wauw'' zeg ik met grote ogen. '' als dat je lukt.... dan ehh, Koop ik een boek voor je'' zeg ik . Renske haar ogen lichte op. '' Meen je dat?'' Vraagt ze vol ongeloof. '' Ja '' zeg ik.  Als er iets is dat ze verdiend is dat het wel. '' Omg , deal'' zegt ze enthousiast. 

* een half uur later*

'' De video is geedit en opgestuurd'' zeg ik. '' Toppertje ben je'' zegt ze lief terug.  ik glimlach. '' Dankje, en hoe gaat het met je tekening?'' vraag ik.  '' Best goed, ik ben bijna klaar'' zegt ze. '' Wauw, dit is zo fk goed'' zeg ik met grote ogen.  Nawhh dankje Matt'' zegt ze . '' Dit is zeker een boek waard''. Zeg ik. '' omg yeeeysss'' zegt ze enthousiast. ze springt op en knuffelt me. '' Je bent de beste Matt'' zegt ze terwijl ze me knuffelt. '' Jij bent nog beter'' zeg ik. 

resultaat tekening ( echt mijn tekening btw) ook niet stelen graag :)

resultaat tekening ( echt mijn tekening btw) ook niet stelen graag :)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Koebbie in het geheimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu