sorry voor het zoooooo lang niet schrijven. Dit hoofdstuk is een beetje saai maar hierna komen er leukere hoofdstukken
pov Koen
Het feest begint zo. Ik help met het klaarzetten van de muziek. dan gaat de bel. '' Ik ga wel'' roept Renske onderweg naar de deur. '' Omg Essie?'' schreeuwt ze redelijk hard. Ik lach. Samen lopen ze de kamer in. '' Hey Essie, hoe is het?'' vraag ik. '' Ja goed, met jou'' antwoord hij en geeft me een knuffel. '' Ook goed'' Antwoord ik terug. Matt komt de woonkamer binnen. '' Essie!'' zegt Matt en knuffelt hem. Leuk om te zien. '' Rens?'' vraag ik. '' Ja?'' antwoord ze. '' Welke playlist moet er op?'' vraag ik. ze wijst een playlist aan. ''oke top'' zeg ik. '' Nog hulp nodig met iets'' vraag ik aan haar. ''euhh nee volgens mij niet'' antwoord ze.'' Oke anders roepen he?.
POV Renske
De bel gaat. ik sprint naar de deur en doe open. Ezra staat in de deuropening. '' omg essie'' Roep ik verrast. Ik vlieg hem in zijn arme. '' Verassing'' zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft. Ik ken ez al 5 jaar. ik heb hem al heel lang niet gezien. sinds dat ik hem ken zijn we al beste vrienden.
* einde feest ( die bespaar ik jullie) *
Pov Renske
Het feest was eigenlijk best leuk. Het viel mee met de drukte. Het is 5 uur, iedereen is al weg. Ezzie is er nog wel. Die eet mee, heb ik net bedacht. Maar eerst moeten we de spullen opruimen. Ik ga toch maar even aan roel vragen of ez mee kan eten. '' Roel?'' vraag ik. '' ja?'' antwoord hij. '' Kan Ezzie mee eten?'' vraag ik met puppy ogen. '' Ja tuurlijk, daar had ik al op gerekent'' antwoord hij. Ezzie en ik kijken elkaar blij aan. '' Yeeeeyy'' Roep ik overdreven enthousiast.
het is een half uur later en alles is opgeruimt.
De bel gaat weer. deze keer is Roel eerder bij de deur dan ik. '' eten'' roept hij als hij de woonkamer weer binnenkomt. '' Jaa! Sushi'' roep ik enthousiast.
Het eten is op. we ruimen met z'n alle de tafel af. '' Ez? '' vraag ik. '' Ja''? antwoord hij. '' Het is al laat, wil je anders blijven slapen?'' Vraag ik. hij kijkt op zijn horloge. '' Oh joh ik wist niet dat het al zo laat was. Ja graag'' antwoord hij.
JE LEEST
Koebbie in het geheim
Hayran KurguKoen heeft Rob verteld dat hij homo is. Het is een hele opluchting. Toch loopt koen met spanning rond. Hoe gaat hij het de andere vertellen? wat gaan de fans ervan vinden?. Dat is niet het enige probleem. Koen heeft gevoelens voor Rob. een en al dra...