POV Matthy
We gaan vanavond uit. Ik ben niet echt van het uitgaan maar toch heb ik er wel zin in. '' Ik heb zin om te zuipen '' zegt miel. '' wat een verrasing'' zeg ik sarcastish. '' Nog even geduld miel'' zegt Roel. 'Ja-ja'' antwoord Miel.
POV raoul
Vanavond gaan we uit. Ik heb Lieke gevraagd om mee te gaan als BOB. Want Renske mag niet rijden. Ze gaat ons brengen en halen. Ze gaat niet mee de club in, daar heeft ze geen zin in. Ik hoop dat de boys zich een beetje inhouden. Ook houd ik Renske goed in de gaten. Ik wil niet dat haar iets overkomt.
* de boys en Renske zijn net afgezet door lieke bij de club*
*in de club*
Pov Koen
de sfeer zit er lekker in. Matt, rob en ik staan met z'n drieen aan de bar. '' Koen. steen, papier, schaar voor een shotje vodka'' zegt rob. ik lach '' Kom maar op'' zeg ik. '' nee fack'' zeg ik als rob schaar doet en ik Papier. Rob besteld een vodka. Ik neem het shotje. '' Gadverdamme'' zeg ik en trek een vies gezicht. '' Eyy, waar is mat?'' Vraag ik aan Rob. '' Geen idee, die staat vast weer te flirten met iemand'' zegt Rob lachend.
* 30 minuten en heel wat alcohol later*
nog steeds pov koen
Ik ben zo bezopen. ik heb geen idee waar ik ben of waar de rest is. Ik heb geen besef meer van alles wat ik doe. Ik loop naar de eerste de beste persoon die ik zie en zoen diegene. Ik heb geen idee wie ik zoen. Heel langzaam open ik mijn ogen. heel wazig zie ik rob. '' Fuck!'' zeg ik en ren weg. Ik weet niet waar ik heen ga. Ik bots tegen allerlei mensen aan. Het maakt me allemaal niet uit. Ik moet hier gewoon weg. '' Wat heb ik gedaan, hoe kan ik nou zo stom zijn?'' zeg ik tegen mezelf.
POV ROBBIE
Koen en ik hebben aardig wat shotjes genomen. We zijn beide aardig dronken. Ik ben zo dronken dat ik niet meer kan nadenken. Koen komt dichterbij. zijn lippen raken mijn lippen. Hij zoent me. Hij zoent me?!. Gek genoeg trek ik niet terug. Dit voelt zo fijn. Wacht wat denk ik in mezelf. Langzaam opent hij zijn ogen. je ziet de paniek in zijn ogen. hij schrikt, vloekt en rent weg. '' Koen'' roep ik nog maar hij is al weg. Ik weet niet wat er net gebeurde, droomde ik? Ik weet het niet. Stel ik verbeelde het niet, wat moet ik dan? ik sta nog steeds aan de bar met een kop vol twijfels waar ik nu niks mee kan.
JE LEEST
Koebbie in het geheim
FanfictionKoen heeft Rob verteld dat hij homo is. Het is een hele opluchting. Toch loopt koen met spanning rond. Hoe gaat hij het de andere vertellen? wat gaan de fans ervan vinden?. Dat is niet het enige probleem. Koen heeft gevoelens voor Rob. een en al dra...