"Çok güzel oldun, güzel kızım" diyerek kızının ellerinden öptü, genç kız annesine tebessüm edip aynaya baktı. Bugun evleniyordu daha doğrusu bu evliliğe mecburdu.
"Başka çare yoktu kızım" dedi gözlerindeki yaşları silerek "biliyorum sen... "
Melike derin bir nefes aldı titreyen sesine rağmen konuştu . "Anne yeter...lütfen.. biraz yalnız kalayım. "dedi burnunu hafif çekerek, artık yorulmuştu. Hayatı bir anda tepetaklak olmuştu.Annesi olumlu anlamda kafasını sallayıp dışarı çıktı. Yaptığı çok yanlıştı ama kızını düşünmekten başka da çaresi de yoktu. Genç kız aynadan kendine bir kez daha baktı, göz yaşlarını sildi. Aklına
"Beyaz senin rengin ve o gün seni beyazlar içinde göreceğim şimdiden çok heyecanlıyım sevgilim "diyen kişi geldi. ne olurdu , o şimdi burda olsaydı, beyazlar içinde ilk o onu görseydi ama hayır o onu bırakıp gitmişti. Eliyle gelinliğin üstünden karnımı tuttu. Terk edilmişti ler.
Her genç kızın hayali gelinlik giymekten ziyade o gelinliği severek giymek ve sevdiği aşık olduğu kişiyle evlenmekti . Şu an gelinlik giymişti fakat eksikti her şey, onun için.
Düğün salonunda ise bir koşuşturma vardı her şey mükemmel olmalıydı, çünkü bugün tanınmış model Melike Aslan ve ünlü iş adamı Ahmet Kara evleniyordu herkes bu evliliğe şaşırmıştı. Aralarındaki yaş farkından ziyade adamın yıllarca onun abisi gibi olmasından kaynaklanıyordu.
"Her şey hazır mı? bir eksiklik istemiyorum ."dedi Ahmet Kara.
"Hazır efendim her şey yolunda nikah memuru 5 dk gelir "
Ahmet başını sallayıp elleriyle git işareti yaptı huzurluydu sonunda evleniyordu.
Melike boy aynasının karşısın da yere çökmüş ağlıyordu biraz sonra evlenecekti Ahmet abisi ile buna mecburdu.
Göz yaşlarını silip ayağıyla kalktı" güçlü olacağım senin için deyip gülümsemeye çalıştı. Arkasından sesler gelince onu götürmek için geldiklerini anladı aynadan yansıyan kişi ile şok oldu. kendine gelince bağırmaya başladı. Aynı zamanda geri geri kaçmaya çalışıyordu
"Kkimsin sen "
"Şşşşt"
"İmdaaattt !" deyip kaçmaya çalıştı.
Karşısında ki kişi ise korkunçtu . Yüzünde maske vardı tüm yüzünü gizlemişti . Hayatında böyle bir şey görmemişti nasıl bir şeydi bu muhtemelen yüzünde özel yapım maske vardı.
Adam eline aldığı vazoyla hızla yanına geldi.
"özür dilerim" deyip kafasına vurdu. Melike yere düşmeden adam onu tuttu saçlarının bir tutamı önüne gelmişti. onları arkaya attı sonra kızı omzuna atıp odanın kapısından çıktı ,kimseye görünmeden geldiği gizli yoldan dışarı çıktı.
Adam dışardan bakınca yaşlı duruyordu ama hareketleri ve kızı taşımasına bakılırsa hiç de öyle değildi.
Geldiği zaman kızı kaçıracağını planlamamıştı ama öğrendiklerinde sonra onu bırakamazdı .
Kızı arabasına koyıp kimsenin bilmediği bir depoya götümek istedi ama kıyamadı yine. Başka bir yer düşündü kimsenin bilmediği bir yer sonra kızı bağlamak istemiyordu ama mecburdu uyanırsa neler yapacağını biliyordu çünkü.
Arabayla biraz ilerledikten sonra kızı alıp başka arabaya bindirdi, kendiside sürücü koltuğuna geçti Melikeye baktı uyanacak gibiydi. Kıpırdamaya başlamıştı torpido dan iğneyi çıkarıp vurdu bir kaç saat uyanmazdı artık yüzündeki maskesini ve giydiği özel yapım ceketi çıkardı .
Bu ceketin içinde sırtını kamburlaştıran deri kadar sert bir cisim vardı. Telefonu arıp arkadaşını aradı Her şey tamam Ali , oyun başlasın deyip kapattı.
Düğün salonunda ise Fatma hanım kızının kaçırıldığımı öğrenince fenalaşmıştı.
Ahmet bey adamlarına emir yağdırmış bulmadan dönmemeleri gerektiğini söylemişti ,sonrada Fatma hanımın yanınına gitmişti .
"Fatma hanım bulacağım onu merak etmeyin "dedi.
"Ahmet kim yapmış olabilir, kızım nerede ona bir şey olursa yaşayamam ben . "
"Merak etmeyin bulacağım hadi sizi eve bıraksınlar ben sonra yanınıza geleceğim. "dedi
Fatma hanım Ahmet e çok şey borçluydu. Ahmet Kara, Fatma hanımın aile dostunun oğluydu . Eşi ölünce kızına abilik yapmış her zaman yanında olmuştu , onun sayesinde kimse melikenin yanına yaklaşamıyordu ,melike bugün ünlü bir model olmuşsa onun desteği sayesinde idi.
Şimdi de sırf melike için bütün her şeyi göze almış kendisi istiyor diye kendisinden 17 yaş küçük kızıyla evleniyordu. Bir anne için elalemin sözlerine kulağını tıkamıştı.
Ahmet bey ise telaşlıydı gözünden sakındığı kişi şimdi yoktu. Nasıl olurda gözünden bile sakındığı küçük kız kaçırılırdı.
En güvenli adamlarını topladı Melike'yi bulmaları gerektiği emrini verdi ,eğer bulamazlarsa kendilerine mezar kazmaları gerektiğini söyledi . Herkes çok şaşırmişti korumalar ve özel güvenlikleri birbirine baktı. Ahmet bey sesini bile yükseltmeyin biriydi ,şimdi ise gözlerinden alev çıkacak gibi bağırıyordu herkese.
5 saat sonra
"Bütün kamera kayıtları silinmiş, kapıdaki güvenlikler zehirlenmiş bir kısmı da uyutulmuş efendim. "
"Ne demek bu nasıl kimse fark etmez"
"Arka tarafta olduğu için e... "
"Lan ben size niye para ödüyorum, o zaman her yere adam koyun demedim mi... Yıkıl karşımdan."
Ahmet'in telefonu çalınca adam sinirle açtı
"Ne var "
"Abi... "
"Geveleme ne oldu. "
"Kaçmış "
"Ne demek kaçmış"
"Abi o sabah sen gittikten sonra nasıl oldu bilmiyoruz ipleri sökmüş bizi .."
"1 hafta oldu şimdi mi arıyorsunuz ben sizin......"deyip telefonu kapattı Ahmet kara şok olmuştu , ne yani o mu yapmıştı her şeyi , bu mümkün müydü ki?
..... Devam edecek....
Merhaba arkadaşlar yeni hikayem nasıl
Bu hikayede ters köşeler olacak kim iyi kim kötü bilemeyiz .
Hikayem geçmiş ve şimdiki zaman şeklinde olacak sadece bu bölüm şimdiki zamandan .Hikayenin ilerleyen zamanları 2 zamandan oluşacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
ActionBu hikaye ünlü model Melike Arslan'ın hikayesi. Melike kendi ayakları üzerinde duran güzel kızımız başına gelen üzücü bir olayla hayatı değişir. Nasıl mı okuyup görelim.