6.BÖLÜM

93 10 1
                                    

Herkese merhaba 🙋

Belki panoda görmüşsünüzdür, uzun bir süre olamayacağım. Bu bölümü atıp kaçıyorum ama siz benim gibi yapmayın beğeni ve oy verin 😅

Hepinizi çok seviyorum, dualarınızda bana da yer verin 💘

Keyifli okumalar 🐭

Geçmiş zaman

Melike eve perişan bir halde dönmüştü. Maskarası ,ağlamaktan gözlerine bulaşmış ,saçları çekilmekten dağılmıştı. Üstü başı çamur içinde kalmış gülümsüyordu. Fatma hanım gelen kızını görünce elindeki bardak yere düşüp parçalanmıştı.

"Melikeeee! "deyip yanına koştu. omuzlarından tutup kendine bakmasını sağladı .

'ne oldu sana." Melike yere bakarak güldü "geçmişim peşimi burakmıyor anne "dedi sesi kısılmıştı artık.bağırarak konuşuyordu ama sesi bir fısıltı gibi çıkıyordu. " Ben unutamıyorum anne" dedi. Fatma hanım ağzını elleriyle kapatıp ağlamaya başladı.

"Baksana bana anne, ben çok mutluyum" dedi gözlerimden yaşlar akarken "daha da olacak mıyım  " diye sordu.

Fatma hanım kızına sarılıp "özür dilerim yavrum bilemedim ,yemin ederim senin içindi" dedi ağlayarak.

"Benim içindi anne ,benim iyiliğim içindi. Ama bak ben hiç mutlu olmadım anne" diyerek annesinden uzaklaştı.
merdivenlerden yürürken "benim iyiliğim içindi. "diyerek mırıldanıyordu.

Melike annesini bırakıp odasına gidince Fatma hanım kızının halinden kendini sorumlu tuttu. bir nevi onun da suçuydu. Kızını daha önce birçok doktora götürmüştü o günü atlata bilmesi için ama düzelememişti. Hiç bir şey onu eskisi gibi yapmıyordu en iyisi Ahmet'e haber vermekti . " Ayşee telefonumu getir "diye yardımcısını çağırdı.

"Buyrun efendim"

Hemen Ahmet'i aramalıydı yoksa kızı yine günlerce yataktan çıkamazdı.

"Alo Ahmet oğlum "

"Fatma hanım merhabalar, nasılsınız"

Derin nefes aldı "hiç iyi değilim. Melike... "

"Ne oldu melikeye! " Deyip oturduğu sandalyeden ayağıya kalktı ,kalkarken de sandalye yere sertçe düştü.

"O gün o olay yine.. Asım... "

Ahmet dıyduğu şeyle gözlerini kapattı sertçe yutkundu. "Ben hemen geliyorum" deyip telefonı kapattı ,hemen odasından çıktı sekreterine "bugün ve yarın ki tüm toplantıları iptal et! Beni sakın arama!" deyip hızla asansöre bindi sekreter ise korkudsn bir şey diyemedi çünkü Ahmet bey sözü üzerine bir şey söylediğinde resmen çıldırırdı.

Asansöre binince kafasını sert bir şekilde asansöre vurdu "Allah beni kahr etsin o gün o " deyip elini yumruk yapıp ağzına soktu .hızını alamayığ bu sefer elini kapıya vurdu sonra daha hızlı vurdu. Kapıdan bir hışımla çıkınca herkes korkmuş telaşla işiyle ilgilenmişti.

Ahmet bey Arabasında da kendine zarar vermişti. Onun yüzünden melike bu haldeydi kimse bilmiyordu ama tüm suç onundu.

Kapının çalmasıyla Ayşe den önce fatma hanım kapıya koştu "Ahmet.. " konuşamıyordu ağlamaktan

Ahmet ona cevap vermeden odasına koştu . melikenin kapısını açınca ilk kokusu burnuna doldu bu koku için her şeyi göze alırdı ama onu kaybedemezdi. Yataktan cenin pozisyonunda ki kızı görünce kendine bir küfür daha etti. Üstü başı çamır içindeydi ıslak olduğu için titriyordu. O gün geldi aklına. O gün de Melike yatakta bu şekildeydi tek fark üstündeki kıyafetiydi aynı şekil korkmuş ve titriyordu Ahmet o an da kendine beddu etmişti keşke o güne dönebilsem diye ama artık çok geçti onun yaptığı hata bile değildi.

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin