3.BÖLÜM

257 24 2
                                    

Geçmiş zaman

Melike yeni güne gözlerimi açarken bugün olanlardan habersizdi.

Ellerini yüzünü yıkadıktan sonra üstüne askılı beyaz ve siyah şortunu giyip mutfağa gitti.

"Günaydın Sultanım" deyip annesini öptü. Annesinin morali bozuktu, hafif tebessüm ile "günaydın" diyebildi sadece .

"Ne oldu anne" diye sordu annesi her zaman pozitif olmuştur eğer şu an moreli kötüyse kesin bir şeyler olmuştu.

"Hakkında haber çıkmış "deyince melike hızla salona gitti televizyonu açtı.

Şımarık manken Melike Aslan yüzünden set durdu kanalı değiştirdi.

Set çalışamları ile kavga etti olumsuz anlamda kafasını salladı tekrar kanalı değiştirdi.

Edindiğimiz bilgilere göre sürekli sete geç çıkan melike set çalışanları tarafından uyarılınca herkesi tehdit edip setten ayrıldı

Melike sinirle tv kapatıp saçlarını geriye yatırdı "ya nasıl böyle yalan haber yaparlar aklım almıyor. "

Telefonları gün içinde susmak bilmiyordu bir taraftan akrabaları bir taraftan magazinciler...

Melike için bu hayatta değer verdiği iki kişi vardı biri annesi diğeri Ahmet abisi. Babası öldükten sonra Ahmet abisinin onu desteklemesi ile kendi ayakları üzerinde durmuştu şimdi de en sevdiği işi bu haber yüzünden riskteydi .

Anlaştığı çoğu reklam çekimleri tek taraflı fesh edilmişti. Bu işini kaybetmesi demekti . Melike bu işi yapamazsa annesine ve kendine bakamazdı, şimdi de hiç bir oyuncu ya da manken onunla çalışmak istemiyordu ,anlaşsa bile yapım zorluk çıkarıyordu.

1 hafta boyunca yalan haberler her kanalda tekrar ile gösteriliyordu. bu işin arkasındakini çok iyi biliyordu bu sefer ona papuç bırakamazdı.

Aklına eski bir yapımcı arkadaşı geldi o zor zamanında ona yardımcı olmuştu şimdi belki o ona yardım ederdi. Normalde böyle bir şeyi istemezdi ama şu an mecbur kalmıştı Hemen hazırlanıp Veysel'in yanına gitmek için hazırlandı. Üstüne günlük askılı beyaz elbisesini giyip çıktı. Veysel'in yapım şirketine geldi.

"Merhaba Veysel" deyip içeri girdi

"Merhaba melike, nasılsın" diyeceğim ama tahmin edebiliyorum.

"Off yalan hepsi ben ne yapacağım bilmiyorum"

"Biliyorum tabi yalan olduğunu seni tanımaz mıyım ben"

"Bana yardım eder misin ? "

"Melike zor ama imkansız değil "deyip kıza göz kırptı . "Ben seni bu süreçte asla yalnız bırakmam amaa. "

"Amaa"

"Aması şu izin verilmiyor hiç bir projede"

"Nasıl anlamadım. "

"Sen gelmeden önce senin için bir kaç yerle görüştüm beni o zamanlar yalnız bırakmadın bu iyiliğini hayatım boyunca unutmam "

Veysel bak hiç bir şey için zor..

"Zorundayım melike sen beni bir bataklıktan kurtardın sıra bende" deyip bir sigara yaktı "beni aradılar eğer senin ile reklam yaparsam yada her hangi bir anlaşma her anlaşma iptal olacak. firma sahipleri de senin reklamda oynamanı istemiyor "

"Anladım" deyip göz yaşlarını gizlemek için başını ilk defa biri karşısında eğdi. Sandığından daha zor bir duruma düşmüştü.

"Melike imkansız demedim, ben senin yanındayım  elimde bir proje var ama sen kabul eder misin bil... "

SADECE SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin