Geçmiş zaman
"Off! bu sıcakta lütfen uzatmayalım artık şu çekimi. "
"Melike hanım , Mert bey henüz hazır değil , o yüzden başlamadık. "
"Nasıl yani bütün set Mert'i mi bekliyoruz? "
"Evet efendim. "
"Neden geç mi geldi"
"Hayır misafiri gelmiş bölmek istemiyormuş"
"Bu ne saygısızlık ! " deyip elindeki rujunu masaya bırakıp ayağıya kalktı.
Karavanından dışarı çıktı, etrafına bakınca set çalışanlarımı gördü. Güneş altında sıcaktan kavrulmuşlardı resmen,Kendisi hiç olmazsa karavandaydı buna rağmen bunalmıştı , bu kadar insan sesini çıkarmıyorsa korktukları içindi işlerinden olmak istemiyorlardı ,daha önce bir kaç kişiyi mert işinden etmişti.
Mert'in karavanına gitti kapıyı sertçe yumrukladı.
"Ne var bee.. " diyerek kapıyı açtı, karşısında Melikeye görünce sırıttı .
"Ah güzelim sen miydin, gel bekleme bu sıcakta "deyip kapıyı açtı . Melike sinirlenmişti insanlar burada ekmek parası için bu sıcakta kavruluyordu beyfendi ise şımarıklık yapıyordu.
Mert altında eşofmanı hızlı bir şekilde geçirmiş üstü çıplaktı.içeriye bakınca bir kadın vardı ,arkasını dönmüş sütyenini takıyordu tiksinerek baltı ona .
"Mert ne yapıyorsun burada seni bekliyoruz . "
"Bende seni bekliyorum güzelim ama kabul etmiyorsun. "Melike gözlerini kapatıp sakinleşmeye çalıştı.
"Mert! Ben onu demiyorum burada insanlar seni bekliyor ,sen burada ne yapıyorsun. "
Mert utanmadan göz kırptı " anlarsın ya"
"Mert iğrençsin kalk hızlı ol bu kadar insan seni bekliyor kimseyi oyalayamazsın" dedi.
"Ehh sana ne be sana ne oluyor "
"Ne demek ne oluyor yaptığın yanlış bu kadar insan ın zamanı senin yüzünden gidiyor, 3 saattir bekliyoruz seni biraz saygın... "
"Ee yeter gireceksen gir yoksa git "
"Asla girmem senin pis karavanına "deyip yürüdü. bütün set çalışanları ikisini izliyordu herkes melikenin cesaretine hayrandı kendisinden çok onlar için konuşması onlara tebessüm ettirmişti.
Mert arkasından sinirle soludu Melikeyi istiyordu ama melike ona yaklaşmıyordu bile onu kendine muhtaç etmek için bir şey yapacaktı.
"Ben bu şartlar altında çalışamam gidiyorum" deyip karavanından çıktı mert.
Melike şok olmuştu o giderse çekim iptal olurdu bu kadar insan evine ekmek götürüyordu
"Mert saçmalama ne yapıyorsun gel çekim zaten yarım saat ,sonra gidersin" dedi yanına giderek .
"İyi sende bana yarım saat ver o zaman "
"Mert! Ben yapamam "
"Hadi kutsal bakire çok eğleneceğiz "
"Mert ben istemiyorum hadi bu çekim bitsin lütfen "
"O zaman sonuçlarına katlan "deyip arkasına bakmadan gitti .
Mert, Melikeyi çok iyi tanıyordu başkaları için her şeyi yapacak biriydi geleceğine emindi ondan istediğini aldıktan sonra onunla işi bitecekti.
şimdi yapması gereken magazinle görüşmesi ydi ne kadar güzel ve başarılı olsada onun çevresi daha fazlaydı bu sayede kimse ona iş vermeyecek o da ona gelecekti mutlu şekilde sigarasını yaktı.
Şimdiki zaman
Genç kadın gözlerimi açtığında başına bir ağrı saplandı. Bsşını ovmak istedi ama ellerini hareket ettiremedi bir an ne olduğunu anlayamadı .
Oturur pozisyona geldi, etrafına baktı tamımadığı bir evdeydi elleri bağlanmıştı yavaş yavaş hatırlamaya çalıştı en son evleniyordu ama şimdi bir evdeydi üzerinde başka bir elbisesi vardı ama en son gelinlik vardı ne yani o korkunç adam mı değiştirmişti üstünü.
Genç kadın etrafına baktı ,buradan nasıl kurtulabilirdi. Camlar tahta ile kapalıydı etrafta sadeydi sadece koltuk ve tv vardı hiç bir şey yoktu.
"Uyandın mı"
"Hhh "deyip yerinde sıçradı
"Kusura bakma korkuttum seni "
"Ne istiyırsun benden , bırak gideyim, istediğin kadar para veririm sana "
"Yaşamayı çok mu seviyorsun" dedi hafif sitemle
"Hayır, bilakis artık nefret ediyorum"
"Neden yaşamak için direniyorsun o zaman"
"Kendim için değil" deyip gözlerini kapattı bunu ona söyleyemezsdi ya zarar verirse bu sefer ölmek için kimse onu durduramazdı.
"Anladım arkanda sevdiklerini bırakmak istemiyorsun "
"Ben evime gitmek istiyorum, lütfen bırak gideyim ,senden şikayetçi de olmam "
"Bir süre burada misafirimsin" dedi ve koltuğa karşısına oturdu. Melike çok korkuyırdu bu adam ona zarar verebilirdi. Burdan bir an önce kaçmalıydı.
Ahmet ise her yerde melikeyi arıyordu ya ona zarar verirlerse ne yapardı o zaman bu kadar sene hep beklemişti onu.
şimdi ise her şey ellerinden uçup gitmişti.
Fatma hanım ise evde elinden hiç bir şey gelmiyırdu Ahmet'ten güzel haber beklemek tek umuduydu.
Adam kızın karşısından kalkıp yanına gitti melike onun kendine doğru geldiğini görünce korkup bacaklarını kendine doğru çekti adam ellerini ona doğru uzatınca" lütfen yalvarırım dokunma bana "deyip ağlamaya başladı elleri bağlıydı. Kaça bilecek halde değildi .
Sana dokunmam merak etme deyip arkasında duran kumandayı aldı tv açıp "sen burda tv izle ben sana yiyecek bir şeyler hazırlayacağım" deyip gitti
Melike ise hala titriyordu televizyon izleyecek hali yoktu ama kendi adını duyunca televizyona baktı kendi fotoğraflarını gördü.
Şok şok ünlü manken Melike Aslan iş insanı Ahmet Kara ile evleneceği gün kaçırıldı az sonra.
Melike haberi görünce bir yandan sevindi eğer kaçırılmasaydı abisi gibi gördüğü adam ile evlenecekti. o kadar kötü günler geçirmişti ki.günlerce kendinde değildi , evleneceği o gün kendine gelebilmişti onun içinde geç kalmıştı zaten.
"Evet sayın izleyiciler Ünlü model /manken Melike bir süre önce kendi gibi manken olan Fatih Han ile evlilik hazırlıkları yapıyordu ama Fatih Han ın sözde ölümüyle sarsılmıştı bildiğiniz gibi ama çok kısa bir süre sonra Ahmet Kara ile nikah masasına oturacak haberi geldi ben burada bir oyun olduğunu düşünüyorum Ecem, sen ne düşünüyorsun . "
"Ay sedacım ben de senin gibi düşünüyorum resmen gündem de kalma çabaları .hiç hoş değil bu durum . Melikeye yakıştıramadım doğrusu"
"Bence tam onluk hareketti "deyince ikisi kahkaha attı.
"Ayy adam öldü dediler cenazesi yok dendi adamın kırkı çıkmadan kadın evlenecekken kaçırıldı. Hadi aşıktın neden evleniyorsun abim dediğin adamla. "
Gözleri dolu dolu izled o iğrenç konuşmaları bir yandan da mutlulukla. günler sonra sevdiği adamın fotograflarını görüyordu.
Magazinin iğrençliğinden değildi ağlaması Fatih'in resimlerinden dolayı ağlıyordu şu an Ahmet ile evlenmesi karnındaki çocuğu içindi. Melike fatihi çok seviyordu ama o yoktu intihar etmişti.
"Beni bırakıp gitmişti ,Fatih "deyip ağlamaya başladı sonra gözleri kapandı. Hatırladıpı tek şey Fatih'in ona koşarak gelmesiydi.
.... devam edecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
AkcjaBu hikaye ünlü model Melike Arslan'ın hikayesi. Melike kendi ayakları üzerinde duran güzel kızımız başına gelen üzücü bir olayla hayatı değişir. Nasıl mı okuyup görelim.