𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲

843 41 65
                                    

1 Ekim 1989 saat 12.00'de dünya genelinde 43 kadın doğum yaptı.

Bu kadınların hiçbiri o gün hamile bile olmadığından dolayı bu olay çok sıra dışıydı.

Eksantrik milyarder maceraperest Sir Reginald Hargreeves, çocuklardan başarabildiği kadarını bulup evlat edinmeye karar verdi.

Dokuz tanesini evlat edindi.

Günümüzde

Luther Hargreeves
Lakapları: SpaceBoy, 00.01

Luther, Sir Reginald'ın gözdesi ve Akademi'nin lideri.
  Özel gücü insan üstü güçlü olmak. Regiland'ın o'nun hayatını kurtarmak için verdiği ilaçlardan sonra güçlerine yeni bir güç daha eklendi. Yıllardır uzayda Regiland'ın gönerdiği bir görevde.

Diego Hargreeves
Lakapları: The Kraken, 00.02

Diego, sonsuza kadar nefesini tutabilmek gibi bir yeteneğe sahip ve metali yönlendirebiliyor. Luther'la aralarında sürekli bir rekabet var. Halkı kurtaramaya çalışan gizli süper kahraman olmaya çalışıyor fakat daha çok "Batman" gibi davranıyor.

Hey! Dur orada. "Batman" gibi değil. "Çakma Batman" gibi davranıyor.

Allison Hargreeves
Lakapları: The Rumor, 00.03

Allison, akedemiden ayrıldıktan sonra Patrick'le evlendi ve Claire adlı bir kızı oldu. Luther ile eskiden bir ilişkileri vardı. Oyuncu ve model olan Allison'nun özel gücü "Bir söylenti duydum..." diyerek insanlara istediğini yaptırmak.

Klaus Hargreeves
Lakapları: The Séance, 00.04

Uyuşturucu bağımlısı olan ve sürekli olarak garip mizacı ile espri yapan Klaus, ölülerle iletişime geçme gücüne sahip.

Sanırım tanrı onu cezalandırdığından dolayı bir de ölümsüz.

Viktor Hargreeves
Lakapları: The White Violin, 00.07

Viktor, akedemiden uzun bir süre önce ayrıldı. Müziğe ve kemana olan ilgisi yüzünden bir orkestrada ana kemanist oldu. Özel gücü ses dalgalarını yönetmek.

Gerçi kendisi bunu pek bilmiyor.

Diamond Hargreeves
Lakapları: Raina, 00.08

Aslına bakarsak.. Onu kıskanıyorum. Gücümü kullanmayı bilmek yerine onun gibi gücünü kullanamayı bilmeyen ultra güçlü ama en azından kafası rahat biri olabilirdim.

Numara 5, 6 ve 9 nerede derseniz?
Hiç sormayın daha iyi, çünkü o çok uzun hikaye.

Ben mi?
Ben kimim?
Hmm, bir düşüneyim...

TANRINIZ!

𝐌𝐄𝐋𝐎𝐃𝐥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin