𝐥'𝐦 𝐁𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫

118 11 45
                                    

1 Nisan 2019'da dünya dehşet verici bir felaketin sonucunda yok oldu. Dakikalar içinde milyarlarca insan öldü. Ne gariptir ki bu kıyametten kurtulan sekiz kişi kıyamete sebep olan kardeşlerdi.

"Tutunun! İşler sarpa sarabilir."

"Smith!"

"Ne oluyor?

Diamond, kendisini kıyametten kurtardı. Fakat arkadaşı geride kalmıştı.

1 Ekim 2005

"Arnisa."

Kız, karşısında gördüğü kadının Diamond'a oldukça benzemesine ve adını bilmesine şaşırdı.

"Kimsin?"

"Gelecekte ki Raina. Arnisa plan başarısız oluyor. Bu zamandaki genç Diamond'ı ikna et. Ve kendini 1960'lı yılların herhangi bir zamanına göndert."

"Neden? Neden sen yapmıyorsun? Yoksa gelecekte gücümüz yok mu oluyor?"

"Lan. Hayır, öyle bir şey yok. Zaman paradoksu olmaması için. Gelecekte anlatacağım. Lütfen beni bekle. Ve senin yaşını 32 olarak ayarlamasını söyle."

"Neden?"

"Çok soru soruyorsun Nasa. Hadi bunu yapmalısın hemen."

"Raina geliyor."

"Eski halim. Görmek isterdim ama.."

"

Ne oluyor? Kimle konuşuyordun?"

"Zihnimi okumalısın."

"Birbirimize yapmayacaktık ama?"

"İzin veriyorum."

31 eylül 1959

Kardeşler zihin yoluyla birbirleri ile konuştular.

"Geldim. Neredesin?"

"Tam karşında."

Kardeşler birbirlerini yıllar sonra tekrar görmüşlerdi. Bu sefer sarılma fırsatları vardı. Arnisa kafasını kaldırdı ve sordu.

"Ne oluyor?"

"Hedef şaşırttı. Five tüm plana şıçtı. Kardeşlerini ve kendini ışınladı. Dünyanın sonundan kurtuldular. Ve kıyamete engel olmuş oldular. Zaman akışı değişti. Dünyayı bu sefer biz yok etmeliyiz. Ama yardıma ihtiyacımız var."

"Raina. Hayır ya. Yapma şunu. Eline ne geçecek anlamıyorum."

Arnisa, Diamond'ın aklından geçeni anlamıştı. Bunun için zihnini okumasına gerek yoktu. Kardeşini çok iyi tanıyordu.

"Handlerden yardım almak delice. Bunu yapmıyoruz."

"Kararları ne zamandan beri sen veriyorsun Arnisa?"

"Sayende iki kere zamanda yolculuk yapıp kendi versiyonularımla sürekli karşılaştığımdan beri Raina."

"Yapıyoruz."

"Sakın, zihnime girmeye çalışma Raina. Bunu yapmak istemediğimi söyledim sana. Şaçmalıyorsun yine."

"Nasa. Fikrini sormadım. Yapıyoruz."

Arnisa kabul etmek zorunda kaldı. Kardeşinin yapabileceklerinden çok daha fazlasını yapabilirdi. Ama bu şekilde ikiside zarar görürdü.

"Planın ne?"

"Handler'i kışkırtmak."

"Ee?"

"Ve kardeşlerimizi yok etmek..."

𝐌𝐄𝐋𝐎𝐃𝐥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin