𝐒𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐁𝐞𝐥𝐥𝐬

74 5 9
                                    

"Five? Her yerde seni aradım. Buraya nasıl geldin?"

"Bilmiyorum."

"Acıkıp geldin desem, neden acıksan ocağa çıkasın. Manyak mısın nesin. İn şurdan."

"Dün gece ne işler karıştırdım acaba?"

"Şahsen gecenin çoğunluğu benim oldukça hoşuma gitti. Asonsörden sonra olan kısmı en eğlencelisiydi."

"Luther! Tebrikler. Mucize diye buna derim ben."

"Five mankeni bırak! O Delores değil!"

"Aaa!"

"Kimin aklına gelirdi, bunca insan arasından Luther kendine dokunacak birini buldu. Adam uzaylı bir bakir maymun. Böyle eşleşme zor bulunur. Hepimiz böyle düşünüyoruz. Kimsenin söylemeye dili varmıyor. Mutluluklar dilerim. Doğum günün... Doğum günüm değil. Düğün günün kutlu olsun. Kendine iyi bak."


"Zaman yok. Bunu sensiz yapamam. Anlaştık mı?"

"Kiminle konuşuyor bu?"

"Çok tatlısın. Gel bir daha öpeceğim."

"Raina hayı..."

"Bir daha öpeceğim. İzin var mı?"

"Hayır desemde öpüyorsun.."

"Bu sondu. Gerçekten."


"Five. Nereye daldın?"

"Gece."

"Ee?"

"İhtiyar ne iş çeviriyordu?"

"Onu bilmiyorum."

"Niye geldiğimi biliyorsunuzdur."

"Baştan "Hayır" diyelim ve sana zaman kazandıralım. Şaçma planınla hiç mi hiç hiç ilgilenmiyoruz."

"Hoş betimlemendeki gibi şaçma değil. Size katılabilir miyim?"

"Aslında tek kalsak çok makbule geçerdi. Ama anlaşılan olmayacak."

"Tanrım!"

"Hmhm. Bir Louis XIII değil."

"Daha kötüsünü içmiştim. Etkileyici, değil mi?"

"İşleri berbat edebileceğimiz tüm yollar arasında bu en eksiksizi. Rahatladım aslında. Bu sefer her şey yok olacak. Komisyon yok, zamanda atlama yok. Delirerek geçireceğin bir hayat yok. Tanıdık bir yüz görme hasretiyle delireceğim bir hayat."

"Dünyanın öyle sonlarını gördüm ki aklınızı kaçırırsınız."

"Vay be! Regiland Hargreeves, beni şaşırtmayı hiç bırakmıyorsun."

"Bu da bir teselli. Bir süre sonra hepsi bir arada oluyor. Ama ilkini, evini, asıl günahını hiç unutmuyorsun. "Sevdiklerimi kurtarmak için yeterli şey yaptım mı?" diyorsun."

𝐌𝐄𝐋𝐎𝐃𝐥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin