Sonraki günlerde, Lucas kızın cinayetlerinin üstünü örtmek zorunda kalmıştı. Diana mümkün olduğunca az delil bırakıyordu ama insanlar korkmaya başlamıştı.
Lucas da bununla eş zamanlı olarak geriliyor ve ona mesajlar atıp arayarak uyarıyordu.
Bunun üstüne Diana insanları öldürmeyi bıraktı, yani en azından suçsuz insanları. Hala HC'den çalışanlarla ilgileniyordu ve bunun sebebini bilen tek kişi Hunter'dı.
Ve onun yol arkadaşı olan da oydu. Aslında bir yılanken insana dönüşen bu genç, onun hakkında pek çok şeyi biliyordu ama ona sonsuz bir sadakatle bağlıydı.
Diana bazen bu sadakate anlam veremiyordu, kimse kimse için bunları yapmazdı çünkü.
Ama eğer bir yılansanız ve biri size insan olma zevkini yaşattıysa, ona bağlanırdınız işte.
Bu arada Chris gizlice araştırmalarını sürdürüyordu Ve elinde şimdiden elle tutulur deliller vardı. Bir gece ofisten izin alarak çıktığında doğrudan gittiği adres de Diana Ve Hunter'ın evi olmuştu.
Hunter anında yılana dönüşmüş ve kapının üstündeki çubuğa dolanıp pusuda beklemeye başlamıştı. Bir yandan da biyolojik saatiyle saniyeleri sayıyordu.
Diana bu kokunun tanıdık gelmesiyle Ofladı ve ona dur işareti yapıp Lucas'ı aradı.
"Seninki burada, ne yapmamı istersin?""Şey.. olayın gidişatına göre bir şeyler yaparsın sen ama lütfen öldürmekten kaçın."
"Pekala"
Dedi ve Hunter'ı yere indirip insan olmasını sağladı, bu resmen katil benim diye haykırmak olacaktı.
"Arkamda kal"
Sonra yavaşça çalan kapıyı açtı.Hunter direkt olarak Diana'nın beline sarılmıştı. "Buyrun memur bey? Nasıl yardımcı olabiriz size?" yeşil gözlerinde bilinmez, tehlikeli bir ifade vardı ama yüzü mimiksizdi.
Chris öncelikle verdiği rahatsızlıktan dolayı özür diledi, sonra da ev sahibi olduğunu bildiği Diana'ya odaklandı
"Eskiden HC de çalışıyor olduğunuzu biliyorum, sizi HC cinayetleri için uyarmaya gelmiştim."Hunter başını da Diana'nın omzuna koydu ve gözlerini üzerinden çekmeden bakmayı sürdürdü. "Uyardığınız ve bu kadar duyarlı olduğunuz için teşekkür ederiz."
"Ayrıca,"
Diye sözünü böldü Chris
"O şirketle davalı olduğunuzdan şüpheli sayılıyorsunuz. Size birkaç soru sormak durumundayım."
Diana da kolunu yavaşça Hunter'ın beline doladı çünkü bir yılanın saldırmadan önce yaptığı şeyleri insanken yapıyor olması şüpheyi arttırırdı.
"Pekala, sorabilirsiniz tabii"Hunter bir an kıza baksa da, tekrar Chris'e döndü ve tehlikeli bir ifade ile onu süzüp dudaklarını ıslattı. Vücudu her an saldıracakmış gibi kasılmış bir şekilde duruyordu.
"Öncelikle, yılan besliyor musunuz? Biliyorum tuhaf bir soru lakin en kilit olanı bu."
Diana gülmemek için Dudağını dişledi ve başını olumsuz anlamda salladı
"Ne tarz bir psikopat evinde yılan besler?"Hunter da buna güldü ve çekik gözleri daha da kısıldı. "Yılanlar tehlikeli hayvanlardır, akıl sağlığı yerinde olan kimsenin besleyeceğini sanmıyorum. Kim onlara bulaşmak ister ki?"
Chris bunları not aldı ve birkaç soru daha sorduktan Sonra kartını Diana'ya uzattı
"Şüphelendiğiniz bir şey olursa arayın."
Diana onayladı ve ona iyi akşamlar dileyip kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ
FantasyVampir olduğunu saklamaya çalışan Lucas, kendi türüne yardım etmek için dedektiflik yapmaktadır. Lakin bir gün masasına gelen dosya, hayatını sonsuza dek değiştirecektir.