"Pekala, öyle olsun." her zamanki gibi giyindikten ve arkasında 'Serpent' yazan yılan işlemeli ceketini giydikten sonra onu beklemeye başladı.
Diana da hızlıca giyinmiş ve ona katılmıştı, taksiyi aradığında hala makyaj yapıyordu.
"Bence vampirler beni değil seni yemeyi deneyecek." dedi Hunter imalı imalı gülerek onu süzerken. Sonra pencereden taksiye bakmayı sürdürdü.
"Pencereden bakmana gerek yok Hunter,"
Elini omzuna koyup hafif çekti ve kapıyı işaret etti
"Gel aşağıya inelim."Onayladı ve her zamanki gibi yılan formunu aratmayacak şekilde ona dolanarak beklemeye başladı.
Diana bu hareketine güldü ve saçlarını okşadı, bulundukları semt aradığı taksi durağına biraz uzak olduğundan bekliyorlardı.
Başını eline sürttü ve gözlerini yumdu, bazen, yılan olduğunu bu tarz hareketlerinden bile anlıyordunuz.
"Çok hoşsun Hunter, gerçekten."
Onu yılandan insana çevirirken başta emin olamamıştı ama Hunter mükemmel bir kişiliğe sahip olduğundan hiç pişmanlık yaratmadı."Teşekkürler Diana, sen de."
Aslında, Hunter o kadar da mükemmel bir kişiliğe sahip değildi ama Diana'ya karşı büyük bir minnet duymaktaydı ve en azından bencillik konusunda insanlara benzememişti. Ona yapılan hiç bir şeyi unutmuyordu.
Nihayetinde taksi geldiğinde araca geçtiler ve Diana adresi verdi, şöför anında sürmeye başlamıştı. Bu sırada Diana da Hunter'la muhabbet edebildi.
Oğlan oldukça neşeli ve biraz da açtı. Normalde bir insan yediğinde onun, oğlanı bir kaç gün idare etmesi gerekiyordu ama insana dönüşmesi gerektiğinde metabolizması hızlanarak midesindeki her şeyi normalden çok daha kısa sürede yakıyordu, ancak öyle insana dönüşebildiği için. Yani sürekli yılan formunda olsaydı daha az acıkırdı ama kime ne?
Diana bu konu hakkında bir şeyler yapmayı düşünüyordu ancak sadece düşünüyordu. henüz hiç denememişti çünkü onu sürekli beslemek daha kolay geliyordu.
Taksi adını verdiği barın önünde durunca ödemeyi yaptı Ve inip onu da Alarak girişe yöneldi. Bekledikleri gibi, kapıda duran iri bir vampir insanları gözlerine bakarak hipnotize ediyor Ve buradan çıktıklarında yaşadıkları şeyi unutmalarını sağlıyordu.
Ama vampir onlara döndüğünde gülümsedi, en azından Diana'ya. "Yanındaki kim?"
Bir yandan oğlana büyü yapmaya hazırlanıyordu.
"Arkadaşım, benimle gelecek yani.. onu etkilemene gerek yok. Her şeyin farkında ve bilerek girecek"
"Hmm, insansa zorundayım aslında." Tekrar kıza döndü.
Diana'nın göz bebekleri büyüyüp küçüldü Ve konuşmaya başladı, adam biliyordu ki bu büyülemek için kullanılan bir yöntemdi ama.. bir vampir kendi türünü etkileyemezdi ki.
"Onu etkilemeyeceksin"Hemen onayladı ve çekildi, Hunter ile birlikte içeri geçtiler. Oğlan direkt yılan formuna geçmişti.
Diana Hunter'ı fazla uzaklaşmaması konusunda uyardıktan Sonra çevreye bakındı. Vampirler insanları bir köşeye sıkıştırmış besleniyordu ya da birbirleriyle yiyişiyordu ama kesinlikle; burası bir vampir cennetiydi.
Ve Diana gelince gerçek anlamda cennet olmuştu. Tüm vampirler onun etrafında gezmeye ve kur yapmaya başlamıştı. Hunter ise güvenli bir mesafeden olabildiğince besleyici bir av için bakınıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ
FantasyVampir olduğunu saklamaya çalışan Lucas, kendi türüne yardım etmek için dedektiflik yapmaktadır. Lakin bir gün masasına gelen dosya, hayatını sonsuza dek değiştirecektir.