-5-

256 42 0
                                    

İyi okumalar..
Medya:Aylin

--

Eve gelmiştik. Hale hanım ile dışarda çok eğlenmiştik. Eve gelir gelmez uyumuştum. Hayatımda hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyordum.

Uyandığımda saatin 07.12 olduğunu gördüm. Dün okul hakkında bir şeyler konuşmuştuk. Acaba bugün mü gidecektim?

Ayağa kalktım. Kapıda asılı duran bir forma vardı. Demek bugün. Formayı alıp giydim. Daha sonra yerde bir çanta gördüm. İçini açtığımda içinin de dolu olduğunu gördüm.

Gözlerim dolmuştu. Bana bu kadar ilgili olmaları beni mutlu ediyordu ama bir yandan da bunca zaman onlardan ayrı kaldığım için üzülüyordum.

Aşağıya indiğimde kahvaltı sofrası olduğunu gördüm. Bu saatte hepsi kahvaltı mı yapıyorlardı? Ah doğru, demişlerdi. Çocuklar okula aç gitmesin diyeymiş.

Koray'ın yanını boş gördüm ve hemen oturdum. Diğerleri ile uğraşamazdım. Koray ve Kerem iyiydiler ama diğerleri..

Neden böyleler az çok tahmin edebiliyorum açıkçası. Ama diğer kızın acısını da benden çıkarmazsın be. Ben size bir şey yaptım mi? Hayır. Saçma.

Burak "Sizi okula ben bırakacağım." dedi. Hepimiz onayladıktan sonra ben kalkmıştım. "Herkes yediyse hadi gidelim." dedi Burak. Kerem ve Tolga da kalktı ve kapıya gittik. Bir şey demiyorduk. Ne diyebilirdik ki?

Arabaya bindik ve gidecektik ki Tarık bey'in sesini duyduk. "Kızım!" dedi. Ona doğru döndüm. El hareketleriyle beni yanına çağırdı. Bir zarf uzattı. Sanırım paraydı. "Tarık bey buna gerek yok benim yanımda para var." dedim ancak o çoktan elime tutuşturup gitmişti. Titrek bir nefes verdim.

Arabaya geri gittim ve okula gitmeye başladık. Yol bayağı sessizdi. Boşverdim. Okula geldiğimizde hem korkmuş hem de tedirgindim. Ya aynı şeyler yaşanırsa? Ya yine zorbalığa uğrarsam? Ama bu sefer ezdirmem kendimi. Değil mi?

Hafifçe kafamı sallayıp kendime geldim ve okula doğru yürümeye başladım. Sağımda Tolga solumda ise Kerem vardı. "Senin sınıfın 10/H. Ben karşıdaki okuldaki 8/C'deyim. Tolga abim ise 12/K'da. Görüşürüz. Dikkat edin." dedi Kerem ve gitti. Harika! Tolgayla kaldım.

Okula girdiğimde birini durdurdum çünkü onunla muhatap olmak istemiyordum ve sınıfın nerde olduğunu sordum. Bana "Aa sen yeni gelen olmalısın. Ben o sınıftayım gel beraber gidelim. Bu arada ben Elif." dedi. "Bende Aylin." dedim ve yürümeye başladık. "Neden okul değiştirdin?" diye sorunca geçiştirmek adına "Uzun konu , boşver." dedim. Daha fazla üstelemedi.

Ona bir şeyler anlatmak için güvenmem gerek. Ve yeni tanışmıştım. Pek güvenmiyordum.

Sınıfa geldiğimizde "En arkada boş yer vardı. Oraya geçebilirsin." dedi. Bende yönümü en arkaya çevirdim. Gidip oturdum. Kafamı sıraya koydum ve gözlerimi kapadım.

-

Kolumun deşilmesiyle uyandım. "Ya hayır kardeşim uyandırıyorsun bir de kolumu koparacaksın. Düzgünce uyandır , adımı söyle. Kolumdan ne istedin be?" diye homurdanarak kafamı kaldırdım. Kerem'i görmemle kısa bir şok geçirdim.

"Sen nasıl geldin ki? Karşı okulda değil miydin?" Kerem güldü ve "Karşı okuldan buraya geçiş yapabilirim." dedi. "Uyandırdım çünkü kantine gidelim diyecektim. Acıkmışsındır diye düşündük." dedi. "Düşündük?" dedim. "Kapıda Tolga abim var." dedi.

"İyi , hadi gidelim." dedim. Birlikte aşağı inmeye başladık. Kantine geldiğimizde Kerem bize "Siz boş yer bulun , ben alırım." dedi. Onu onayladık ve boş yer aramaya başladık. En sonunda boş yer bulunca kendimi resmen attım.

Kayboldum -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin