Pagi yang indah buat hana melihat sang suami yang masih terlena di buai mimpi, senyuman manis tidak lepas dari wajah hana.
'tido pon enchem hehe' batin hana jarinye sibuk menekan kedua pipi hilman.
"Erm.. hubby tau hubby hensem tak yah tenung sampai macam tu sekali."kata hilman, matanya terbuka memandang hana.
Muka hana memerah..dia duduk dari baring sebelah hilman mukanya mengalih ke arah lain.
"M..mane ade..."elak hana.
Hilman membetulkan posisi baring dan tangan kekarnya menarik pinggan hana. Hana terkejut lalu badannya menindih badan sasa hilman.
"Tak baik tipu suami... Meh sini hubby gentel pipi sayang." Kata hilman sambil mencium rakus pipi hana.
"Ish.. hubby ni sakit lah pipi sayang.." hana cemberut pipi hana mengembung bibir nye muncung lagi membuat hilman ingin terus mengomol pipi tembam hana.
"Sayang pagi pagi dah goda hubby.. nakal eh.. you have punished baby.." kata hilman, dengan suara khas orang bangun pagi.
Hana dengar kata suaminya dia kena hukum terus dia berontak dari pelukan hilman.
"No.. i don't want It hubby~~... erm hubby"pujuk hana,
Hilman tengok kelakuan hana dengan kedua kaki di goyangkan kedua tangan memeluk sebelah lengannya muka tak yah cakap... Macam kucing.. aww comel bini aku( •_• ).
"Omg baby.. your so cute.......ok hubby kalah... Sekarang cakap baby nak ape.."tanya hilman.
"Hehe.. jom keluar lagi sayang baru keluar sekali semalam hari ni keluar lagi jalan kota italy ni..."kata hana semangat. Hilman menganguk lalu dia bangun dari baring dan mendukung hana ala koala..
"Okey baby anything for you." Hilman memberi kucupan di bibir hana lalu dia memasuki bilik air yang tersedia didalam bilik itu..
Iye semalam meraka sudah keluar dan hari ni hari kedua meraka ingin jelajah kota italy ni.. ini lah waktu dan kesempatan keemasan hana dapat keluar. Selama seminggu dia berada di masion hilman seorang diri suami hayyat semua tak ada... Sekarang ni peluang dia untuk menciptakan momen terindah selagi ada di kota italy ni.
...
Di suatu tempat seorang gadis sedang menunggu seseorang di tepi jalanan tidak lama itu orang itu pun datang.
"Sorry lambat.."kata lelaki itu.
Gadis itu mengelengkan kepala..
"Tak ape... Saya pon baru sampai sini.. ermm encik nak pergi mana je. "Tanya gadis itu.. lalu dia berdiri dari kerusi yang berada di tempat awam itu.
"Erm.. kita pergi makan.. dan...."kata lelaki itu sambil berfikir..
"Haha. Kelakar lah muka encik macam tu.. lepas kita makan kita jalan dekat kawasan rumah berbukit tu nak tak... Erm ape eh name tempat tu... Lantak lah.. jom encik."kata gadis itu gembira.. laki itu itu pun senyum gemas melihat kelakuan gadis itu.
"Ok.."kata lelaki itu dan berjalan bersebelah gadis itu..
'kau tak pernah berubah.. cantik macam dulu.. miya..' batin lelaki itu.
...
Hana tidak berkedip mata melihat pemandangan yang sangat cantik dimatanya.. talifon ditangan tidak habis memotret gambar sana sini..
"Hubby jom ambik gamba... "
Hilman pon meng iyakan saja keinginan sang istri..
Selesai bergamba selfi video meraka ingin singgah kesuatu tempat.
YOU ARE READING
my sweet mafia
Acción"pleass jangan macam ni" suaraku bergetar. " its okey.. jangan takut" dia mengenangkan ku."im here" "hana will you marry me.." haa..? continued!!!