Perkahwinan hana kini sudah termasuk tiga bulan awalnya hana tidak yakin rasanya baru semalam dia naik pelamin haha banyak masa berlalu dalam masa tiga bulan ni
Mansion sekarang hilman lagi perketat kan dari dulu sekarang hana nak memijak kan kaki ke halaman pun di temani ramai bodygurd hana hanya mengiyakan saja nak melawan kang dosa baik iya kan saja.
Ting!.
Hana mengambil iphon di meja tv nama miya terpampar di skrin fon nya.
"Aslm... miya windu jum lepak"miya
"Wslm iye....rindu gak... Tapi
Nak keluar tu i tak tau
boleh ke tidok"hana"Ohhh... Emm .. i boring you know aku ada cerita sedih😟"miya
"Dah kenapa nak sedih² ?"hana
"Cite nye panjang aku tak tau nak cite cane😞"miya
"Ko datang umah aku lah...
Aku boleh masak sekali.."hana"Ok idea yg terbagus... Bagi alamat
Aku dtg!..."miya."Ok.."
"Lot...xxxx" hanaSeen.
Hana mengeleng saja
Hana melihat jam di dinding sudah pukul 11:00 selalunya hilman akan bagi tahu kalau ingin makan di rumah tapi sekarang tidak ada mesej apa²
Dia pun nemutuskan chat hilman dulu dan menanya kan apa dia akan balik atau makan di luar.
Hana terus ke dapur dan nengeluarkan bahan² untuk di masak Dirinya hanya ingin memasak masakan kampung..
Ikan selar dibasuh dan di isi garam dan kunyit dan di goren
Hana memerhatikan di peti ada satu labu dan dirinya tidak tahu ingin memasak ape dengan labu dan dia mencari maid dan menanya kan labu itu boleh di masak dengan apa je dan saran pun sudah dapat dia pun mula kan, labu masak lemak dan jangan kan pula sambal belacan dan air serap.( Fuh.. tetiba lapo.)
Terasa bunyi panggilan masuk hana mengambil iphone dan mengankat panggilan rupa nya miya menanyakan dimana letak rumahnya kerana jauh dan di dalam hutan.
Hana menunggu miya diri nya duduk di depan pintu takut² kena halau dengan bodygurt hilman tak kenaya
Nangis si miya tu tetiba kena halau..Nampak kelibat kerata axia merah terus diri nya berlari ke arah kerata tersebut.
"Assalamualaikum.... Hana ini miya sobat mu.." dengan selambe nya miya memangil hana di depan pagar.
"Waalaikumsalam ya.. sohabat.... Miya.."jawab hana tidak kalah..
Meraka pun berpelukan terasa setahun tidak jumpa hana memimpin miya masuk kedalam mansion.
"Weh ni rumah hang ke hana besak ne.."miya kagum dengan perabut di dalam mansion hilman kerana semuanya terlihat mahal..
"Haih... Biasa je lah ni ruman suami aku ko pun tahu suami aku kerja ape.."
"Iye lah ko tak takut ke tinggal rumah sebesar ni?".
"Tu.. banyak manusia dekat sini bodygurt maid.."
YOU ARE READING
my sweet mafia
Ação"pleass jangan macam ni" suaraku bergetar. " its okey.. jangan takut" dia mengenangkan ku."im here" "hana will you marry me.." haa..? continued!!!