Insan hayatini seçemez...
Herkez belkide başka biri olmak ister.
Ya zengin, yada fakir olmak ister..
Simdi soracaksin neden insan fakir olmak ister diye. Niye biliyormusun, çünkü para herşey demek deyildir. Para sadece bir şeye sahip olmak dir ama para bir kalbe sahip olmak deyildir. Bir kalp para'dan daha deyerlidir çünkü bir kalp para ile satin alanamaz.
Bir kalp kirildiysa'da onu onarmak çok zor dur. Ne yapsan ne etsen bir kalp bir kere kirildiysa o bir daha güvenemez ve asla eskisi gibi olmaz.Bebek hic bir sey düşünmez...
Küçük çocuk en çok bir sey ister. Büyümek. Büyümek ister sadece. Bilmez büyüdükce daha çok üzüleceğini daha çok kirilacağını..
Genç olduğunda kafasinda çok şey geçer... Okul..., Aile..,Para..,Aşk ..?
Aşk nedir diye sorur kendi kendine. Başkalariyla dalga geçer Aşk yok diye.
Ama var midir... gerçekden gerçek Aşk varmidir. Yada insanlar sadece "Ben Aşık oldum" der mi ? Belkide vardir...
Eyer varsa neyen inşanlar sevdiklerini kirar ki neden onlari üzer. Ama eyer Aşk yoksa insan neden mutlu olur ki ...
Yaşlandikca anlarız çocukluğunun deyerinin hep bebek gibi masum olmak onlar gibi saf olmak isteriz sadece bir insana güvenmek isteriz...Ve hepsi yazili.. hepsi...
Merhaba bu benim ilk hikayem. Hatalarim varsa çok özür dilerim.
Iyi okumalar insallah beyenirsiniz...