Öldüm mü ben ?

50 3 0
                                    

Yatakta yatmiş öylece duvara bakiyordum. Yağmuru düşünüyordum şimdi ailesiyle beraber ne güzel vakit geçiriyordur...offf cok sikici herkez gitdi ben 1 ay boyunca burda yanliz ne yapacağim ya ... Bir an kapi caldi herhalde öğretmenlerden biri. ''Gir!" Diye seslendim. Cıt yok. Tekrar ''Gir!" Diye seslendim. Yine kimse girmedi. Sinirle hemen yatdiğim yatakdan kalkdim ve kapiyi açdim. Karşimda Yağmur. ''Aaaaaaa" diye bağırdim hemen sarildim oda tabi ki bana. Siki siki sarildikdan sonra ayrildik ve odaya girdik. "Eee sen neden geldin ki daha 1 ay var okulun başlamasina".
"Ya seni özledim annemler de damla'yi yanliz birakma dedi bende hemen geldim zaten cok sikilmiştim ya herkez de beni merak etmiş her saat yeni bir Misafir geliyor..." öylece anlatdi bende onu heves dolu dinledim.

Aradan neredeyse 2 saat geçdi ama yağmur hala anlatiyor bende onu hiç bölmüyorum.
Saat 6 ya geliyor biz beraber kantine indik oturduk yemek yedik. Ben Peçete alamak için kalkdim önümde biri var ama bir türlü cekilmiyor yüzüne bakmadi ama baya uzun boylu biri.
ÜFFFF YAA ! Cekilmiyor ya. Yüzüne bakdim pişkin pişkin gülüyor bir de.
"Ya sen ne yapiyorsun ya cekilsene önümden!". "Ay pardon görmemişim." Ya bir de görmemişin diyor ne gömemesi be. Onu itdrip yoluma devam ettdim. Dönmüş bir de gülüyor salak. Yağmur'da bizi izliyormuş. Gülüyor birde. " Ya vallaha yemin ediyorum her sapik beni buluyor ya!" Ya Yağmur'da hala gülüyor ya "Yağmur yeter ya gülme". "Tamam tamam :D. "Ya sen taniyormusun bu malı ?" "He evet taniyorum yani tam da taniyorum diyenemez. Yani gelirken gördüm okula yeni gelmiş herhalde." "Öf ya desene bununla işimiz var ." "Işimiz ? Işin demek istedin herhalde" "Ya yağmur yeter ya vallahi yeter hadi ben odaya cikiyorum." " Ya tamam. Dur bende geliyorum." Yağmur'la beraber odanin yolunu tutduk. Hala gülüyor ya." Yağmur neden gülüyorsun ya" "ya tamam" dudaklarini isiriyor.

Hemen bir duş aldim. Sonra hemen kanepeye uzandim öbür kanepedede Yağmur uzaniyordu. Bir film koyduk onu izliyorduk. Cok uykum vardi aniden içim geçmiş. Bir ses ile uyandim alarm caliyordu. Yangin alarmı. Her yer dumandi okulun korridorunda yangin cikmiş bende dişardan gelen seslerden öğrendim hemen yağmuru uyandirdim. "Yağmur kalk yangin var!!" Kolundan tutup onu odadan cikarmaya calıştim kapıyi tekmeledim. Kapı açilmadi hemen bir sandaliye aldim ve kapiyi açmaya calıştim. BAŞARDIM ! Yağmurla birlikde hemen aşağa inmeye caliştik ama... bir anda heryer karanlik oldu. En son duğduğum ve gördüğüm şey Yağmur du ...

Öldüm mü şimdi ben ?

Her son yeni bir başlangiç dir...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt