일곱(7)

3.1K 185 132
                                    

Bir şeyler düzene girdi dediğim anda düzen bana giriyor. Hep öyle olur zaten.

...

Şu günlerde sıkı çalışıyordum. Şirkete uğrayabildiğim bile söylenemezdi. Saymadım kaç gün oldu Jeon'u görmeyeli. Hiç arayıp sormadı. Tripli olunca gönlümü alması gerekmez miydi? Zaman o kadar değişti mi cidden? Gönül almak yerine karşılıklı trip atma zamanına mı geçtik? Bana kimse haber vermedi.

Şirkette tanıştığım bir çocuk vardı. Görüşmek için sözleştiğimizden boş günümde onu aradım. Beni iki sefer aramış ama müsait olmadığımdan buluşamamıştık. Bu sefer benim aramam gerekiyordu. Onu ararken aklımda nereye gitsek sorusu dönüyordu. Telefonu açması beklediğimden kısa sürmüştü.

Bir süre konuşmuş gideceğimiz yeri kararlaştırmıştık. Hazırlanıp evden çıkmıştım. Çok büyük olmayan bir kafeye gidiyorduk. Büyük olmaması, rahatsız olmamamızın içindi. Gerçekten kimseyi çekecek halim yoktu.

Kısa süre sonra buluşmuştuk. Karşıma oturmuştu ve kahvelerimiz ile sohbet ediyorduk. Parmakları gerçekten küçüktü ve bardağı tamamen sarmıştı. Doğruyu söylemeliyim aşırı tatlı bir çocuktu. Yüzü, pembe saçları, küçük parmakları ve küçük bedeni ile aşırı şirindi.

"Taehyung-shi, beni dinliyor musun?"

"Dinliyorum Chim Chim."

"Öyle işte. Bak sana ne anlatacağım? Sizin patronunuz var ya. Neydi adamın adı? Jeon Jeongguk."

"Evet, ne olmuş ona?"

"Aramızda kalacak ama söz ver."

"Söz Jimin, hadi söyle."

"Onun sevgilisi varmış."

"Ne?" bulanıklaştı her şey. Sesi sanki zihnimde yankılanıyordu bulanık şekilde

"Bende öğrendiğimde şok olmuştum. Şirkette iki gündür dönüyor. Kız arkadaşıyla beraber gelmiş, etrafı gezdirmiş. Kız çok güzelmiş, herkes onların birbirleri için yaratıldıklarını konuşuyor. Sen nasıl duymadın?"

"Gitmiyorum günlerdir şirkete. Kız kimmiş?" Birbirleri için yaratıldıkları... "Ne zamandır ilişkileri varmış?"

"Ya öyle çok bilgim yok ama kız başka yerde yaşıyormuş, bugün gelmiş buraya. Bende bunları odasına girerken gördüm. Yaklaşık 2 3 saat çıkmamışlar. Çıktıklarında ise kızın saçları dağılmış. Herkes onların içeride bir şey yaşadığını düşünüyor. Ayrıca belge dolabından belgelerin bazılarının yere düştüğünü söylüyor. Bayağı ciddiler gibi."

"Belge dolabı, hm? Kızı orada sikmiştir de o."

"Taehyung-shi, sen iyi misin? Sağ gözün kızardı."

"Ahh, iyiyim Jimin-shi. Gözümde yara var genetik kızarıyor arada."

"Uhh, anladımmm. Kalkalım mı yavaştan? Saat geç oluyor ve bu saatte otobüs çok dolu olur."

"Seni ben bırakayım."

"Zahmet etmeseydin, ben giderdim."

he's my type | TaeKook | ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin