Azar yiyordum. Sabır dilemeye çalışırken en sonunda bende patlamıştım. Şimdi bütün şehri inletiyordu seslerimiz. Onu bu kadar sinirli görmem beni duraklamaya itse de kavgadaki sözleri devam ettiriyordu.
"BENİM SUÇUM OLMAYAN ŞEYLER YÜZÜNDEN BANA BÖYLE BAĞIRMA!"
"Senin suçun olmayan, öyle mi?!"
"Ben ne yaptım Jeon?! Adam, gelip tanıştı diye beni mi suçlayacaksın?! Tanrım, şaka yapıyor olmalısın!"
"O ADAMA O KADAR TATLI GÜLMEK ZORUNDA MIYDIN?! ADAM SANA GÖZ KIRPIYOR, GÜLÜMSEYEREK GİDİYOR!"
"Saçmalıyorsun ve bunun farkında bile değilsin."
"Saçmalıyor muyum?! Ben saçmalıyorum öyle mi?!"
"Sinirlendiğin halinden NEFRET EDİYORUM! Çünkü kimseyi göremiyorsun! Sikik kıskançlığın yüzünden belim hala ağrıyor! Sürekli sert davrandın! Farkında mısın bilmiyorum ama SENİN OYUNCAĞIN DEĞİLİM JEON!"
Dediklerimle üzerime yürümüştü. Ben ise geriye adımladığımı duvara çarpınca fark ettim. O ise bana doğru sinirle yaklaştığında refleks olarak gözlerim kapatmış ve koruma moduna geçmiştim. Sinirle yumruk şeklindeki elini tam yanıma duvara vurdu. Alnını alnıma yaslamış ve hızlı bir şekilde nefes alıp veriyordu. İkimizin de soluk soluğa kaldığı belliydi. Nefeslerimiz birbirine karışmıştı. Kafasını dinlendiriyor ve kapalı gözleri ile sakinleşmeyi bekliyordu. Bende gözlerimi kapatmıştım ve sadece onun hareketlerine odaklanmıştım.
Ev paramparçaydı şu an. Yerde kırık camlar vardı. Kavga sırasında duvarlarda parçalanan bardaklardan sehpada duran mumlara kadar. Her şey paramparçaydı belki de ama ikimiz... kesinlikle daha paramparçaydık.
"Siktir."
"Küfretme Taehyung."
"Niye etmeyecekmişim? Sikik herifin tekisin."
"Sana küfür etmemeni söyledim Taehyung." Dinlenmiş sesi yeniden yükselmeye başlamıştı. Kendini belli ediyordu. Emir verici değil uyarıcı gibiydi daha çok.
"Neden? Adi herifin teki olmak zoruna mı gidiyor?"
"Seni fena sikerim Taehyung!"
"Ne o? Hafif kıkırdadım Ettiğim küfürler ağzıma çok mu yakışıyor?"
"Ağzını becermemi istemiyorsan kes sesini."
"O zaman sesimi hiç kesmeyeceğim."
"Sen tehlikeli bir çocuksun Taehyung." Sesi büyük bir şoka uğramış gibi çıkmıştı. Kafasını kafamdan kaldırıp, gözlerini gözlerime mühürlemişti.
"Bunun hoşunuza gitmediğini söyleyemezsiniz efendim."
"Söyleyemem. Sikeyim, fena halde hoşuma gidiyor."
Birbirimizin ayarlarıyla oynuyorduk. Kavgamız kesinlikle gereksiz bir sebeptendi ama bunun sonucunu nereye bağlayacağımızı çok iyi biliyorduk. Sert davranacaktı ama zaten bende bunu istiyordum.
Sinirli halinden nefret ettiğimi söylemiştim ya, unutun onu. Aşırı seksi gözüküyordu sinirli haliyle. İnsan içinde sinirli olmasını sevmiyorum sadece. O an onunla oynayamıyorum ve sinirini alamadığımdan canımı yakmasıyla sonlanıyordu. Bunu bilerek yapmadığını biliyordum. Bunun için defalarca özür dilemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
he's my type | TaeKook | ✓
FanfictionTaehyung feminen bir model, Jeongguk ise onun baskıcı patronu. . SemeKook UkeTae !!YAZIMI BEĞENMİYORUM BAŞKA FİCLERİMİ OKUYUN LÜTFEN!!