Oda tam olarak da resepsiyonistin anlattigi gibiydi. Uc bes gul yapragi, havludan kugular ,yanan mumlar. Cidden burda mi kalacaktik ,birlikte?!
Gozlerim koltuk aradi ,aninda bulunca biraz inceledim sonra Hyunjin'e dondum. Beni izliyordu. Ne bakiyosun be
"Niye bu kadar gergin konustun"
"Hah niye mi ,su an ki durumun farkindasin degil mi"
"Evet sadece bi erkekle ayni yatakta yaticaksin ,taniyosan ve gay degilsen sorun yok"
Ciddi olup olmadigini anlamaya calisarak suzdum, ciddiydi.
Ben ona bakarken konustu "Gay misin?"
"Ne alakasi var acaba su an ,ayrica ayni yatakta yatmicaz"
"Koltukta mi yaticaksin ? Peki"
"Hayir canim sen yaticaksin"
"Pardon? Sence ben o koltuga sigar miyim"
Hakliydi koltuk biraz kucuktu "Ben hayatta yatamam belim cok agrir"
"O zaman ayni yatakta yaticaz baska sansimiz yok"
"Ya digerleriyle konusurum ben oda falan degistiririz"
Dedigimle iyice dibime girdi gozlerini gozlerime dikti ,ben ne diyecegini beklerken tekrardan sordu "Gay misin?" sinirlerim bozulurken gulup goz devirdim. Guldugum icin aramizdaki mesafe acildi. "Evet gayim ,bu seni ne kadar ilgilendiriyorsa merakli sey"
"Gerginliginin nedeni simdi belli oldu, ben de gayim ya fazla kasma" diyerek yataga oturdu.
nE?! Saka mi bu cocuk "Az once gay degilsen sorun yok demistin ikimiz de gay oldugumuza gore yeterince buyuk bir sorunumuz yok mu?!" biraz sesim yukseldi.
Oturdugu yerden kalkip yeniden dibime girdi. Ne olsun istiyosun cocuk?
"Niye sorun olsun ,benden mi etkilendin hm?" uzaklastim aninda "Ne etkilenicem be senden"
"Iyi o zaman sorun yok?" sorar gibi bakti
sertce "Yok!" dedim. Telefonuna gelen mesajla oraya dondu."Bizimkiler disardaymis bekliyolar sahile gidecekmisiz hazirlan hadi"
Kafami sallayip bavulumdan kiyafetlerimi aliyordum ki gelen seslerle ustunu degismeye basladigini anlayip arkami dondum.
Ustune tisortunu gecirmek icin hareket etmeden once beni fark etti. Ben vucudunu suzmekle mesgulken guldugunu duyunca hemen geri onume dondum. Kiyafetlerimi alip banyoya gittim. Tisortumu ve sortumu giyip ciktigimda bana bakti ve gulmeye basladi.
"Neye gulup duruyosun ya"
"Komik" ustumden cikardiklarimi yerine koydum. "Komik olan ne"
"Benden etkilenmedigini iddia edip yari ciplakken yiyecek gibi bakman ve giyinmek icin banyoya gitmen"
"Yiyecek gibi falan bakmadim ,sasirdim sadece"
"Hmm" su nidayi yapmayi kes!
"Hem sana da bir dahaki sefere siddetle oneriyorum baska yerde giyinmeni"
Kapi calinca oraya donduk .Oda anahtarini alip ciktik.
Chan "Nerde kaldiniz ya" diye soylenirken yanindan gecip digerlerinin yanina gittim. Hyunjin'de soylenen Chan'a oldurucu bakislarini attiktan sonra onlar da geldi.
"Lan Jeongin" Jisung soran gozlerle bakarken offlayip Seungmin'e dondum ,sahile gidene kadar bana sirinlik yapmaya calisti. Digerleri de olayi cozmeye calisiyodu.
Oturucak bir yer bulup sohbet etmeye basladik. Bizim oda mevzusunu anlatinca Jisung ve Minho anirarak digerleri de gayet insani bir sekilde guluyordu. Chan ve Seungmin disinda tabii. Onlar ceza almis cocuklar gibi sus pus oturuyolardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Bungalow ~HYUNIN
Fanfictionsadece bir erkekle aynı yatakta yatacaksın tanıyorsan ve gay değilsen sorun yok