Basim bu proje odeviyle ciddi anlamda beladaydi. Kacinci yapisim bilmiyorum ama bir kez daha bozulursa sinirden aglayacaktim. Bir suru malzemem bosa gitmisti.
Mutfaga gidip su ictim resmen ter dokmustum. Bir peceteyle de alnimi silip geri odevimin oldugu salona dondum. Ama gordugum manzara beni oldugum yere cakmisti resmen.
Odevim yerle bir olmustu. Bu defa sinirden gercekten aglamaya baslamistim. Bir yandan gozyaslarimi silerken bir yandan da dagilan maketi topluyordum. Telefonum calinca kimin aradigima bakmadan actim.
"Efendim"
"Jeongin iyi misin"
Burnumu cekip cevap verdim
"Iyiyim sadece" kendimi tutamayip hickirinca Hyunjin'in endiseli sesini yeniden duydum
"Nerdesin gelmemi ister misin"
"Evdeyim ama gerek y-"
"Tamam yakinlardayim zaten geliyorum"
Ben lafimi bitiremeden konusup telefonu kapatmisti. Bugulu gozlerimle ekrana bakmayi kesip makete yeniden baslamak icin eskisinin bozuntularini cope atip yeni malzemeleri cikardim. Zil calinca sasirmistim. Yakindayim dedi ama bu kadarini beklemiyordum dogrusu.
Burnumu ceke ceke kapiyi acmamla birlikte Hyunjin'in iceri girip bana sarilmasi bir oldu.
Bir eli omzumda bir elide saclarimi oksuyordu. Bu sarilma en safe hissettirenlerden biriydi. Ben de kollarimi beline doladim ve bir sure oylece kaldik. Benden ayrilip kapiyi kapatti. Geri bana donup ellerini yanaklarima koydu. Bas parmagiyla hafifce nemli yanagimi oksadi"Neyin var"
Derince bir nefes alip geri ona sarildim. Sadece yapmak istemistim. Bu hareketim onu endiselendirmis olsa bile
"Uzuldugum icin degil sinirlendigim icin agladim aslinda"
O sirtimda belli belirsiz ellerini gezdirirken ben de nefesimi duzenledim
"Neye sinirlendin bakalim bu kadar"
Ondan ayrilip onunden salona yurudum
"Bu lanet sey asla olmuyo, kac defa bozup yaptigimi sayamiyorum bile artik" konusurken yeniden gozlerimin dolmasini engelleyememistim
"Ya bunun icin mi agladin cidden" bana gulup yanima geldi
"Gulmesene ya" dolu gozlerimi silip omzuna vurdum
"Tamam tamam gulmuyorum, gel ben yardim ederim sana"
"Gercekten mi"
"Gercekten" gulup cevap verdi. Bunu duymamla resmen gozlerim parladi.
Masaya yaklasip esyalari kontrol etti. Ben de yanina gidip masaya oturdum. Yanimdaki esyalarla maketin tabanini nasil yapacagimi anlatti. Masada o tarafa donup bagdas kurdum.
Dedigi gibi yaparken nerde hata yaptigimi da anliyordum. Dikkatlice parcalari soyledigi yere koyarken o da beni izliyordu, farkindaydim. Bir parcayi daha yerine koyduktan sonra kafami kaldirip ona baktim. Kocaman gulumsedigimde o da bana guldu
"Yoruldun mu"
"Biraz mola versek sorun olur mu hocam"
Ona 'hocam' dememe guldu
"Olmaz"
"Pastaneden bir seyler almistim onlari hazirlayayim bekle" masanin ustunden inip mutfaga gittim. Bir tabaga aldiklarimi koyup iki bardaga da meyve suyu doldurup geri salona dondum.
Masanin diger ucuna getirdiklerimi koyup bacaklarimi sarkitarak masaya oturdum geri. Hyunjin onume gelip bir elini soluma koydu, diger eliyle tabaga uzanip bir tane kurabiye aldi. Birazini isirdiktan sonra begenmis gibi duruyordu. Egilip elinde kalan parcayi da ben yiyince sasirmisti. Ama bozuntuya vermedi. Diger elini de sagima koydu. Boylece yine yeni yeniden fazlasiyla yakindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Bungalow ~HYUNIN
Fanfictionsadece bir erkekle aynı yatakta yatacaksın tanıyorsan ve gay değilsen sorun yok