16- seni opebilir miyim

1.5K 142 199
                                    

Kosu bandinin ustunde ter atarken onumdeki camdan sehrin parlayan isiklarini izliyordum. Seungmin ile birlikte salona gelmistik. Chan kosuyu tamamladiktan sonra gidebilirsiniz demisti. Bugun spor fazlasiyla yormustu, bir an once bitirip eve gitmek istiyordum.

Salonun kapisindan tanidik bir ses duyunca oraya dondum. Hyunjin gelmisti. Ustunde sporcu atleti altinda ise dizinin ustunde bir sortu vardi. Elindeki cantasiyla muhtemelen Chan ya da Changbin'i gormek icin etrafa bakiniyordu. Cok fazla denk gelmezdik burda. Bu yuzden onu gorunce sasirmistim.

"Chan sevgilini kesmeyi birak da gelenlerle ilgilen"

Changbin agirlik yerinden Chan'a bagirinca guldum. Seungmin donup Chan'a goz kirptiktan sonra o da gidip Hyunjin ile ilgilendi.

Bir kac dakika sonra diger yanimdaki kosu bandi da calisinca bize nazaran yavas yavas yuruyen Hyunjin'e dondum.

"Selam"

"Selam, ne zaman geldin"

"Oldu baya, gunun son kosusundayim"

Suresi ayarlanmis oldugu icin kosu bandi yavaslayarak durdu

"Hatta bitti" gulup yan taraftan su sisemi aldim.

Banttan inip onu kafama dikerken yandan Hyunjin'e baktigimda bandin yavas olmasindan yararlanip geri geri yuruyordu. Ona baktigimi fark edince gulup onune dondu. Chan gelip bacagina vurduktan sonra gulup bandi hizlandirdi.

"Dus alip cikalim mi"

Seungmin sordu. Oda banttan inmisti. Fena terlemistik

"Ama" Hyunjin'in oldugu tarafa baktim

"Ne ama"

"Biraz daha kalsak"

"Sacmalama Jeongin suyumuz cikti zaten ne yapicaz daha"

Biz konusurken Chan hyung yanimiza gelmisti

"Gidiyor musunuz"

"Evet" Seungmin onu cevaplayip duslarin oldugu tarafa gitmisti. Chan hyung bana bakip siritiyordu

"Bittikten sonra gondereyim mi sana"

Dedigi seyi anlamamistim. Mimiklerimden fark edince kolunu omzuma atti ve aciklamak ister gibi konustu

"Hyunjin'in diyorum, sporu bittikten sonra gondereyim mi sana"

Kafami ona cevirip baktim. Goz kirpti bana. Gulumsememe engel olamadim. Cantamdan cuzdanimi alip cebine katti.

"Bir dahaki sefere dikkatli ol tamam mi, sahip cik cuzdanina"

"Sen kral misin nesin boyle"

"Biraz babayim sadece" ikimizde guldukten sonra ben de dusa girdim. Sonrasinda Seungmin ile salondan ciktik.

Dogum gununde annesi ve babasi ona bir araba almislardi. Bir 'Range Rover Mom' olamasa da arabasi baya havaliydi. Benim evimin onune geldigimizde onunla vedalasip apartmanin icine girdim.

Eve cikip sporda giydigim kiyafetlerimi makinaya attim ve dolan makinayi calistirdim. Salona gidip telefonumu elime aldim.

2000'liler ve Jeongin

felix:
hayir kollarinin arasinda nefesimi kesmeyecekse bastan soylesin hic ugrasmiyim

jisung:
psikopat misin

felix:
nerem psikopat benim
tatlis minnos bir insanim

jeongin:
tatlis minnos insanlar birinin kollari arasinda bogulmak istemezler

Wrong Bungalow ~HYUNINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin