Sabah kollarimin arasindaki Hyunjin ile uyandim. Sabaha kadar ayrilmamis miyiz?
Ben biraz etrafi izlerken hareketlendi. Uykulu gozleri beni buldu. Kocaman gulumsedi."Gunaydinn" gerinerek konustu ,ben de diklesirken cevap verdim "Gunaydin"
Niye her sey normal gibiydi. Oyle oldugu icin mi? Yoo sarilarak uyandik neresi normal?"Nasil hissediyorsun"
"Dinlendigim icin rahatladim ,fazlasiyla da mutluyum"
"Neye borcluyuz mutlulugunu"
"Bilmemm" gozlerini bana dikti
"Ya sey"
"Hmm"
"Dunle ilgili ne hatirliyosun"
"Neden sordun"
Inan bilmiyorum ama hatirlamasan daha iyi gibi geldi bana.
"Ben de arada bazi yerler kopukta"
"Cok icmemistin oysa"
"Bana fazlaca yariyo" yuzume bakti bir sure
"Iste sise cevirmece oynadik ilk Felix birinin yanina gitti sanirim o ara bende de yok, sadece bi suya atladim heralde ben ,he sen de vardin hatta"
Hatirlama hayir hayir hic gerek yok
Siritti "Biz birlikte atladik"
"Hmm orasini ben de hatirliyorum ,Jisung saolsun"
"Sudaydik ben ciktim sen beni tuttun falan, bana dudaklarin hep guzel dedin" gulerek soyledigi seyle kafamdan asagi buzlu sular dokuldu resmen. Yani dogumunu da hatirlasaydin be cocuk.
"Sen benimkilere iltifat edince ben de tabagi bos gondermiyim dedim"
Dedigime guldu ve yuzume yaklasti ,bir elini yatakta yan tarafima koydu "Hmm ondan mi dedin" COK YAKIN?!
"Hm hm evet"
Uzaklasmadan konusmaya devam etti "Sonra sudan ciktik" durup hatirlamaya calisti "Ben banyoya girdim" hmm sen girmissindir kesin.
Sonra hatirladigi seyle hizla benden uzaklasti gozleri kocaman acildi ve sanki acikta kalmis gibi vucudunu tuttu "SEN DE VARDIN BANYODA"
"NIYE BAGIRIYOSUN"
"NE YAPTIN BANA"
"NE YAPICAM BE BEN SANA DUSA GIR DIYE YARDIM ETTIM"
Bi anda eski sakinligine dondu "Hee saol canim"
"Ne demek hayatim"
Duygu degisimimizi fark edip kendimize gulduk "Iste sonra ciktim yattim uyudum heralde ,mayismistim iyice hatirlamiyorum"
"O kadar seyi hatirladin burda mi kesildi ,bence hatirlamak isine gelmiyo"
Siritarak soyledigim seyle gulumsedi ,tekrar elini yanima koydu ,kafasini omzuna egdi ve bir sure yuzumu inceledi "Sen anlat bakayim ,onemli bir sey mi oldu"
Kesinlikle hatirliyosun. Ben de onun gibi oturdum. Su an birbirimize oyle bakiyoruz ki disardan biri gorse flortlesiyoruz sanar.
"Sana hyung dedigim icin trip attigini ,bana sarilarak uyudugunu, cok guzel ve tatli oldugumu soyledigini de hatirliyosundur bence"
"Aslina bakarsan"
"Hmm"
"Ben yeterince icersem -ki dun ictim- sarhos olurum -oldum- ama sevdigim yonu su ki"
"Neymis"
"Cogu seyi hatirlarim"
"Ben pek sevemedim bu yonunu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Bungalow ~HYUNIN
Fanfictionsadece bir erkekle aynı yatakta yatacaksın tanıyorsan ve gay değilsen sorun yok