Herkesin toplandigindan emin olduktan sonra gece baslamisti. Sahil voleybolu oynayan var ,barda biseyler icen var, ates basinda sohbet eden var. Herkes egleniyordu kisaca. Bizimkilerin plani oturup birseyler icerek sohbet etmekti.
"Gencler ben icecek biseyler alip geliyorum siz oturun" Chan hyung uzaklasirken biz de yerlestik.
Ortaya bir sise acildi ve herkes birer bardak aldi. Fazlasi bana dokundugu icin sadece eslik etmek adina bir bardak ictim. Kadehler tokusturulurken Felix "Vaaay yuzukler guzelmis ,cift mi?" dudagima goturdugum icki bogazimda kalirken yanimdaki Seungmin sirtima vurdu. Ben kendime gelmeye calisirken Hyunjin "Jeongin aslinda kendine almis ben cok begenince birini bana hediye etti" aciklama Felix'i tatmin etmisti. Ya da oyle davraniyordu ve sonrasinda kesinlikle hesap soracakti.
Changbin icmem icin israr edince "Bana fazlasi yaramiyo ya, hem gece sonunda sizi toplayacak bi eleman lazim"
Ben ve Seungmin sadece birer bardak aldik digerleri icislerinden belli sarhos olacaklardi. Gerci Changbin ve Minho dayanikli duruyolardi.
Jisung yanindaki bos siseyi ortaya koydu "Hadi sise cevirmece oynayalim ,ama yap ya da ic seklinde" biraz gerildim.
Jisung siseyi cevirdi ve sise Felix'de durdu
"Kanki bak su voleybol filesinin yaninda ki sarisin citir var ya ,ya onun instasini iste ya da ic" Jisung icin hafif bir baslangicti. Ama Jisung icin!
Felix ayaklandi ve kiza dogru yurudu biraz flortoz konusarak isi halletmis gibi duruyordu. Telefondan biseyler yapti ve yanimiza geri dondu. Jisung ile beslik cakarken "Cerezz" dedi.
Ve bu defa siseyi Felix dondurdu ,icmeye devam ettikleri icin kafalari iyice guzellesmisti. Bir kac saniye Hyunjin'e baktim o da oyleydi saclari dagilmis, gozleri kisilmisti.
Sise Changbin'de durdu .Sictik!
Felix hic de masum olmayan bakislarla Changbin'i suzerken konustu "Ya tisortunu cikar ya da ic" anlik Seungmin'le bakistik.
Umarim sarhosluk kontenjanindan yirtarsin Felix. "Oyunun cok ucuk yerlere gidecegi belli, hakkimi kullanmicam" Changbin ani bir sekilde tisortunu cikardi. Ve tabii ki gozleri ustune topladi. Yanliz masallah nasil yaptin onlari hyung. Felix memnun bir sekilde suzerken Changbin bunu fark etti ve parmagiyla yanindaki cocugun cenesini cevirdi. Ama yaparken guluyordu.
Oyunun sonuna yaklasiyorduk ve yine Jisung cevirdi. Bana gelmemesi icin icimden dualar ediyordum. Cunku tum icme hakkimi kullandim, istemeyerek. Korktugum basima geldi Jisung yari ayik haliyle "Suya atla" dedi.
Tamam deniz kenarindayiz ve ortam kimsenin yadirgamayacagi kadar musait.
Sonra ekledi "Ama Hyunjin aticak seni"
Ne alaka simdi. Beynini seveyim Jisung.
Hyunjin dunden hazir sekilde ayaklandi.
Sarhos olmasina ragmen beni atabilecek miydi?Iskeleye yurumeye basladik, oraya kadar bile ben onu goturdum cidden nasil olucak bu is.
Iskeleye gelince beni kucagina aldi, ellerim omuzlarina gitti. Biraz yuzumu inceledi. Oldukca yakin!
Tam beni atacakken dengesini kaybetti ve suya birlikte dustuk. Ben suyun yuzune ciktigimda Hyunjin yoktu. Lan sarhos bir de cocuk. Suyun icinde donerken birden onumde belirdi. Gulmeye basladi.
"Benn seni aticaktim niye boyle oldu ki"
Sapsal sey
"Kendin ayakta duramiyosun ki daha" dengesini kaybeder gibi olunca beline sarildim. O da kollarini boynuma sardi ve yuzume kitlendi. Daha dogrusu dudaklarima.
"Dudaklarin islakken ne kadar guzel"
Soyledigi seyle gulumsedim "Seninkiler her zaman guzel" HAS! NE DEDIM BEN?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Bungalow ~HYUNIN
Fanfictionsadece bir erkekle aynı yatakta yatacaksın tanıyorsan ve gay değilsen sorun yok