"Khm... Mozes li da se skolnis? Ne bih da zvucim bezobrazno ali stvarno mi smetas..."-stvarno sam se nadala da ce ga ovo oterati. "A sta radis pa ti ja smetam?"-pa, ja pokusavam da se odmorim i zivim A TI MI SMETAS. "Pisem nesto. Ili se ti skloni ili cu ja."-rekla sam podizuci obrvu. "Evo, evo idem."-rekao je ustajuci sa klupe. Hvala ti Boze! Najveci problem je sto sad i ja moram kuci. Pa mogao je i da ostane da sedi ovde. Dok sam hodala do kuce videla sam malisane s osmesima. Videla sam decu koja imaju bezbrizno detinjstvo. Videla sam roditelje koji vole svoju decu. Da l' ce se meni to ikada desiti? Otvorila sam vrata od kuce i krenula ka dnevnoj sobi.
"Mama..."-prekinula me je. "Sta oces sad? Jel vidis da radim nesto? Ne zamaraj me tvojim glupostima!"-rekla je ne pomerajuci se sa kreveta na kom je lezala. "Izvini, a sta radis?"-upitala sam je. "Zivim. Odmaram. To sto ti nemas zivot ne znaci da ga ni ja necu imati. Makni mi se s ociju."-odgovorila je. Sklonila sam se od nje i potrcala ka kupatilu. Zakljucala sam se i sela na kadu. Napravila sam jedan pokret ziletom preko moje ruke i ostavila crveni trag. Ponovila sam isto jos par puta. Krv je lila na sve strane. Nisam mogla da se saberem. Plakala sam, jecala i kukala. Na sav glas... Obrisala sam krv sa poda i sacekala malo da bi krv prestala da izlazi iz mojih ruku. Otkljucala sam se i otrcala u sobu. Uzela sam svesku iegla na krevet da zapisem sledecu zelju. "Rezati i noge i ruke dok ne umrem i ne izbacim svu krv iz sebe". Savila sam svesku i konopcem je vezala za ruku. Izasla sam na terasu ne bih li se malo smirila. Gledala sam u svoje ruke. Pune su oziljaka. Kao i noge. Ne znam da li postoji mesto na meni koje ovaj zilet nije dotakao. Mozda eventualno lice i vrat...
YOU ARE READING
Parents
HorrorIdeja: MilicaMilly Cover: MilicaMilly "Ovaj zagrljaj je samo prijateljski?"-pitala sam. "Jeste."-odgovorio je. "Onda nemoj da me pustas."-rekla sam nasmejuci se. "Nisam ni planirao."