Hodali smo tamnim ulicama punim kise u neprijatnoj tisini. "O da... Ruza, za tebe."-prekinuo mi je misli Lazar dajuci mi ruzu koju je kupio. Uzela sam je a on je otkljucao vrata od zgrade. Za razliku od moje zgrade njegova je bila moderna. On je bio na zadnjem spratu. Stepenice koje ne skripe, ne cuje se da pada ni kap sa neba, prozori novi oprani, i konacno vrata od njegovog stana koja ne skripe. Wow! Ovo se zove raj. Otvorio je ulazna vrata pozdravljajuci mamu koja je tad vec pravila palacinke. "Dobar dan."-veselo sam je pizdravila s ruzom u ruci i duksom njenog sina. "Ohh... Ti mora da si Milica. Lazar me zatvara usta o tebi hahaha."-rekla je smejuci se. "Mamaa....."-rekao je Lazar kroz zube. "Idemo mi u sobu. Ti zovi kad palacinke budu gotove."-rekao je Lazar a zatim me povukao ka njegovoj sobi. Bela soba ukrasena plavim detaljima izazivala mi je osmeh na licu. Namesten krevet, sredjen radni sto, sve na mestu sto i nije bas tipicno za decaka. "Ovo mesto je savrseno."-rekla sam skidajuci duks da ne bih umrla od vrucine. Lazar je prisao i poljubio me, zajedno smo pali na krevet. "Nadam se da ne prekidam... Ali palacinke su gotove."-prekinula nas je Lazareva* mama. "WOOHOO PALACINKEE!"-prodrao se Lazar i otrcao do kuhinje a ja i njegova mama smo ostale same u sobi. "Ti si meni mnogo poznata."-rekla mi je njegova mama tapsajuci me po ramenu. "U stvari i vi meni... Ali ne znam odakle vas znam."-odvratila sam osmehujuci joj se. "Ma sve jedno... I onako ces da spavas ovde mozes da dodjes u dnevnu sobu da pricamo ako hoces posle. Ja i Sara, Lazareva sestra svako vece sedimo u dnevnoj sobi i pricamo. Mozes i ti sa nama."-rekla je ustajuci i otvarajuci vrata. "Docicu."-rekla sam s osmehom jer se osecam kao da imam mamu, kao da imam nekoga kome mogu sve da pricam. "Ja cu vam pojesti sve palacinke ako ne dodjete."-rekao je Lazar punih usta i musavom facom. Pocela sam da se smejem kao idiot jer je zapravo in izgledao kao idiot. Mama je izasla pa samo ostali sami. "Sta je bilo?"-upitao je nakon sto je progutao zalogaj. "GAHAHHAHAH MUSAV SII HAHAHHAHA."-smejala sam se i savijala koliko me je stomak boleo od smejanja. "Jel da? Sad ces i ti biti musava..."-rekao je prilazeci mi da me ljubi. "Ne, nemoj da ti padne na pamet. Ne. Lazare ubicu te...."-rekla sam pokusavajuci da ga izbegnem ali bezuspesno. Kako sam hodala unazad saplela sam se o njegov ranac i krenula da padam. Ali Boze moj kao i u filmovima uhvatio me i poljubio me odnosno zacokolisao i mene i moja usta i sad sam i ja bila musava kao on. "NJA NJA NJA NJA NJA!"-dovikivao mi je izlazeci iz sobe.
YOU ARE READING
Parents
HorrorIdeja: MilicaMilly Cover: MilicaMilly "Ovaj zagrljaj je samo prijateljski?"-pitala sam. "Jeste."-odgovorio je. "Onda nemoj da me pustas."-rekla sam nasmejuci se. "Nisam ni planirao."