Emilie's POV
Jeg våknet klokka 04:47. Jeg var kjempetrøtt men fikk ikke sove. Jeg var kvalm og hadde vondt i hodet.Jeg løp inn på badet og spydde i doen. Etter noen få minutter banket mamma på døren og spurte om det gikk fint.
Dagbok
Kjære dagbokJeg har IKKE lyst til å snakke med folk i dag siden hele meg bare er helt..... BLÆH!
I dag våktet jeg ca. kvart på fem! Jeg spydde skikkelig mye. Mamma våkna hu også og hu bare: "Emilie, går det bra med deg?" Og jeg bare: "Ne*BLÆÆÆH*i"
Så, jeg blir hjemme fra skolen i dag.
Meeeen... Det betyr at jeg kan skrive ekstra mye! YAY.....BLÆÆÆH!!Hade for nå dagbok! Sees senere! Jeg må gå og spy nå! Hahahaha:3 (BLÆH!)
Emilie's POV
Jeg gikk ut av senga og fant frem en grå joggebukse og en lyselilla t-skjorte. Jeg skulle være hjemme fra skolen, siden jeg spydde og var skikkelig slapp i dag.Jeg gikk ned i stua og la meg på den store nye skinnsofaen. Siden vi akkurat hadde flyttet hit var nesten alt nytt.
Jeg satte på tv-en og fant en kanal der de viste "How i met your mother" Et kjempemorsomt program.
Etter en time på sofaen kom mamma med frokost -Yoghurt med jordbær-
Jeg spiste ikke så mye siden jeg var utrolig kvalm, men det hjalp å spise litt.Etter jeg hadde spist la jeg meg godt til rette og sovnet.
"Emilie?" Jeg kunne høre mammas myke stemme avbryte drømmene mine. "Mhm?" Jeg var utrolig trøtt. "Jeg må snakke litt med deg." Mamma hørtes glad ut.
Jeg satte meg opp og mamma satte seg ved siden av med. "Hva er det du vekker meg for nå da?" Spurte jeg litt irritert ettersom jeg for bare noen minutter siden, hadde vært i drømmeland.
"Jeg har en ting å si deg! Pappa skulle gjerne vært med å fortelle, men han jobber sent i dag, så det blir bare meg!" Sa hun.
"Ja, og.....?"
"Jeg er gravid!"
"Hva?"
"Det er sant!"
"Åh herregud mamma!" Nesten ropte jeg og smilte stort. "Så fint at du ble glad! Du vet jo at jeg og pappa har ønsket oss et barn til!"
"Ja, vet dere hvilket kjønn det er?"
"Nei, men vi håper litt på gutt!"
"Åå, jeg gleder meg!"
Jeg la meg ned med hodet i fanget på mamma. Jeg kjente meg trøtt. Jeg sovnet...
Dagbok
Hei igjen dagbok.Gjett hva! Jeg har en superkul nyhet!
Mamma er gravid!!!! Jeg gleder meg skikkelig til å få en lillebror eller lillesøster!!
Håper det blir en gutt, eller jente, nei gutt! ÅH det er så vanskelig! Jaja, jeg blir nok glad uansett!
BLÆÆÆÆÆH!! Sorry! Måtte bare skrive det. Må gå på do nå!
Hade dagbok, sees senere! BLÆÆH!
***
Sååå.... Jepsi pepsi! Da var tirsdag ferdig❤️ Hvilket kjønn tror du babyen blir? Skriv gjerne hva du tror i kommentarfeltet!👶🏼
YOU ARE READING
Drømmeprins? (Diary)
RandomEmilie (Også kalt Em) Nystad er 13 år gammel. Da hun flyttet fra Bodø til Stavanger ble alt forandret! Spesielt da hun ser han. Drømmeprinsen!