Dagbok
Kjære dagbokI går lagde jeg verdens beste muffins!!!
Jeg brukte bestemor sin oppskrift og den er kjempegod.... Jeg mener KJEMPEGOD!!!I dag skal jeg på shopping med Tuva! Jeg har aldri vært på shopping med en venn... ALENE!
Jeg skal gå og finne noen klær å ha på nå jeg! Shalabais!!! (Tror det skrives sånn^.^)
Hade dagbo...... (Emilie sovnet før hun rakk å skrive mer)
Emilie's POV
Jeg våknet av mamma som banket forsiktig på døra. "Mhm?" mumlet jeg ned i puta."God morgen vennen! Hvis du skal til byen med Tuva klokka 1 må du stå opp snart! Klokka er halv tolv allerede."
Jeg hoppet ut av senga fortere enn du kan si: Stå opp din gris!
Mamma smilte til meg. "Du kunne vekket meg LITT tidligere eller?"
Jeg ventet ikke på svar. Gikk bare bort til klesskapet og fant frem klær. En grå t-skjorte, en lang lyseblå cardigan og en stram jeans.
Dusjen fikk vente i dag. Jeg vasket meg bare med klut.
Det ringte på døra. Da ble det frokost i byen da. Supert!
"Heeeeeeeiiii! Hvem er klar for shopping?" Tuva hadde bare gått rett inn og satt i sofaen da jeg kom ned.
"Jeeeeeg!" Jeg smilte sarkastisk. "Hvis ikke du vil så er..." "Nei nei!! Er bare trøtt!"
Trøtt.
---
"Hva med denne? Du ville sett helt smashing ut!""Ja, jeg kan gå og prøve! Men du må bli med!" Jeg dro Tuva med meg til de store, nye prøverommene på H&M.
Jeg kledde på meg den lyserosa magetoppen. "Syntes du ikke denne er litt for.... Ja du vet...??"
"Ja, kanskje...."
"JA!"
"Ok, Ok! Ikke den da! Chill!"
Jeg gikk ut av butikken og satte meg på en benk. Shopping var virkelig ikke min favorittaktivitet!
"Skal vi gå og spise is?"
Tuva stod nå ved siden av meg. "Ja!"
"Da blir det is! Come on gurl!"Jeg så han. Det første jeg så var Mats. Vi hadde akkurat kommer inn i kiosken. Mats hånd i hånd med en annen jente. Ikke det at jeg brydde meg...
"Overse han! Okei?" Tuva så på meg. "Okei."
Det var egentlig helt greit at Mats og den jenta gikk ut uten å se oss!
Jeg og Tuva kjøpte hver vår softis med strø.
Dagbok
Kjære dagbok!
Først nå innså jeg at jeg faktisk ikke fikk skrevet ferdig i dag morges. Hahaha!!HELT HYSTERISK IKKE SANT?!????!!
Nei.
Jeg må sjappe meg!!!!! Jeg skal passe søskenbarnet mitt i kveld! Han heter Jon Ivan. Var ikke det søtt?
Jo.
Hade dagbok!!!
***
Sorry for kort del! Har hatt masse å gjøre i det siste! Men... Det er på tide at jeg begynner å hoppe litt i historien! Hvis ikke kommer det til å ta flere år før de babyene er født og sånn!Dere kan også skrive forslag til navn på de. Husk, det er en jente og en gutt!
ESTÁS LEYENDO
Drømmeprins? (Diary)
De TodoEmilie (Også kalt Em) Nystad er 13 år gammel. Da hun flyttet fra Bodø til Stavanger ble alt forandret! Spesielt da hun ser han. Drømmeprinsen!